Gå til innhold

Noen som har vært i Tyrkia med små barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har vært i Alanya 2 ganger før, men aldri med små barn. Reiser dit i begynnelsen av mai med snuppelura på litt over året.

Får man tak i bleier o.l. der?

Noen tips ang mat/drikke? Er melken ok for henne å drikke?

Hun har tatt Hepatitt A vaksinen så da er det jo litt tryggere med tanke på maten, men skal holde oss borte fra bufeer, salater o.l.

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du får tak i bleier, grøt og glass, men det er dyrt. Jeg har med hjemmefra.

Hvis du ikke har tenkt å spise mat fra buffeter, da går du glipp av MYE god mat. Jeg har vært i Tyrkia 10 ganger og har vært syk en gang( 8 år siden), 1 døgn. Det var en salat jeg spiste på en restaurant. Er du redd for å bli syk. kommer det til å ødelegge ferien din. Spis det som ser og lukter godt, så er du trygg! Har alltid spist alt og det er SÅ god mat i tyrkia. Det er faktisk det 5 beste kjøkken i verden! Melken er god men noen typer noe feitere enn vår melk. Våre barn får "meske" seg i store buffeter og det har alltid godt bra. Kjøp med en desifiseringspray som dere bruker før måltid så gåår det så bra så. Det er neimen ikke tryggere å spise mat i Norge! God tur.

• 2 uker senere...
Skrevet

Du kan spise alt der.Men melka er ikke noe god...mye tilsettingssoffer iden,laaaang holdbarhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...