*mamma i mars 05* Skrevet 8. april 2006 #1 Skrevet 8. april 2006 Vi har vært i Alanya 2 ganger før, men aldri med små barn. Reiser dit i begynnelsen av mai med snuppelura på litt over året. Får man tak i bleier o.l. der? Noen tips ang mat/drikke? Er melken ok for henne å drikke? Hun har tatt Hepatitt A vaksinen så da er det jo litt tryggere med tanke på maten, men skal holde oss borte fra bufeer, salater o.l.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2006 #2 Skrevet 19. april 2006 Ja du får tak i bleier, grøt og glass, men det er dyrt. Jeg har med hjemmefra. Hvis du ikke har tenkt å spise mat fra buffeter, da går du glipp av MYE god mat. Jeg har vært i Tyrkia 10 ganger og har vært syk en gang( 8 år siden), 1 døgn. Det var en salat jeg spiste på en restaurant. Er du redd for å bli syk. kommer det til å ødelegge ferien din. Spis det som ser og lukter godt, så er du trygg! Har alltid spist alt og det er SÅ god mat i tyrkia. Det er faktisk det 5 beste kjøkken i verden! Melken er god men noen typer noe feitere enn vår melk. Våre barn får "meske" seg i store buffeter og det har alltid godt bra. Kjøp med en desifiseringspray som dere bruker før måltid så gåår det så bra så. Det er neimen ikke tryggere å spise mat i Norge! God tur.
~**nuttis**~ Skrevet 29. april 2006 #3 Skrevet 29. april 2006 Du kan spise alt der.Men melka er ikke noe god...mye tilsettingssoffer iden,laaaang holdbarhet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå