Gå til innhold

6 dager


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet akkurat hva du snakker om. Ble selv gravid etter å ha prøvd i 6mnd, ventet på at de 12 første månede skulle være over, så SA i uke 11, og nå er det på igjen med ny venting. Etter 4 uker nå er mensen kommet tilbake, så nå er det bare å vente på EL og så vente på at mensen kommer, eller ikke kommer etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sviml@

 

Jeg ville bare lufte teorien for deg om at kanskje eggløsningen din ikke kom når den skulle denne syklusen... Og da blir alt forskjøvet, og mensen kommer ikke med det samme.

Jeg har opplevd det samme. Det er vanlig å hoppe over en eggløsning eller 2 pr år... Hos meg kommer eggløsningen igjen etter 1-2 uker.. Så hvis det samme skjer for deg kan eggløsningen skje om en uke og mensen kommer om 3 uker,, hvis du ikke er blitt gravid.. ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventetiden er den værste ja! Mellom tr og el klarer jeg å leve som normalt, men mellom el og tr er jeg redd for å feste, drikke for mye kaffi... for å bevege meg lol... og så sitte der og vente! Huff... heldigvis har denne første uke etter el for en gangs skyld gått raskere enn vanlig, men tror neste uke går seint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...