Gå til innhold

Tidlig ultralyd


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Lurer på om dere som har tatt tidlig ultralyd har tatt innvendig el. utvendig ultralyd. Jeg er 7+5 og lurer på å ta en ultalyd om ca. 3-4 uker.

Lurer samtidig på om noen av dere vet om man kan ta celleprøve når man er gravid. Tror det er 3 år siden sist, men venter selvsagt vist det kan være skadelig for babyen. Kommer uansett til å spørre gynekologen om det er trygt når man er gravid, men lurer på om noen av dere har erfaring med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg tok nettopp innvendig. Kjempefin opplevelse å se hjerte allerede. er nå 6+2. Det med celleprøve kan jeg ikke svare på!

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg har vært på tidlig ul hos min gynekolog i uke 8 og 10, begge ganger innvendig. første gangen tok hun celleprøve og vanlig gu samtidig, ikke noe problem.

Var helt utrolig å se det lille nurket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde åsså innvendig i uke 8, sist...Vanskeli å se den lille me utvendi så tidli...sir dem som kan det her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på utvendig ultralyd på fredag var da 11+1 og akkurat begynt på min 12. uke. Legen sa at det var akkurat på kanten til å ta utvendig. Men vi prøvde det først og det gikk kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...