Gå til innhold

tror jeg er gravid...


jeg&sambo er foreldre

Anbefalte innlegg

Ifølge terminkalkulatoren skal jeg være 3 uker og 2 dager på vei, hvis jeg har lykken med meg, og det lurer jeg på om jeg har denne 4 pp..

Er kvalm hver kveld, dårlig matlyst, jækla skiftende humør og irritabel til tusen!!stakkars samboeren min altså. og jeg er mer irritabel enn når jeg vanligvis venter mensen, blir nesten skremt sjøl:)

også har jeg en rar følelse i brystene, det er akkurat som om noe klemmer på og irriterer brystvortene, men det er det virkelig ikke for jeg går ikke med bh engang, pga en ribbeinsskade fra i fjor. Så jeg er skikkelig spent denne mnd altså. Har noen andre hatt det sånn og evt vært gravid/eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende:)

 

Hvis du er kvalm kan du jo ta en test? kvalmen kommer av hcg, og da vil det mest sannsynlig slå ut på en test også..men det finnes alltid unntak;)

 

Noen dager før jeg testa positivt (testa dagen før ikm) var jeg skikkelig forbanna..Husker jeg la ut et innlegg på bim "JEG ER SÅ SINNA" eller noe sånt, og da var det ei som sa at jeg helt sikkert var gravid..og jaggu stemte det ikke;) hehehe

 

 

Krysser alt for deg, og slenger med litt babystøv..

**********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det faktisk på samme måte som deg jeg også:) og jeg er også 3+2 i dag i følge terminkalkulatorer, viss jeg har lykken med meg.. hehe=)

 

når skal du teste da? jeg vil liksom prøve å vente i det lengste jeg da, men det er jo ikke akkurat lett da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tenkte jeg skulle tørre å prøve på mandag med å ta en test..men er så fælt hvis den blir negativ:(var faktisk litt kvalm når jeg våkna i dag og, men jeg gikk ned og spiste litt og da gikk det over, så det var sikkert bare fordi jeg var sulten.

når skal du teste da, Helle23?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du høres skikkelig gravid ut da! Wow, håper og håper for deg og krysser alt!!! Selv har jeg ømme bryst og noe som ligner på festesmerter... men det er jo kansje innbilning da siden jag vet at det er på dette stadiet av graviditeten at evt festesmerter dukker opp :-) men var irritabel igår og erdet enda... i tillegg til at jeg er trøtt... nei, innbilning!!! jeg er jo bare 2 uker og 6 dager på vei isåfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg har jo liksom bestemt meg for å vente til etter ikm da.... men jeg greier det helt sikkert ikke... har jo veeeldig lyst til å teste på madag da..:)

 

men forrige måned testet jeg tre dager før ikm og fikk posetiv test med CB, men da fikk jeg mensen bare ett par dager etter, så jeg hadde nok ett befruktet egg som ikke ville være der...

 

og er jo litt redd for det skal skje igjen da, så jeg har liksom bestemt meg for å vente på tr denne gangen da, så ikke jeg blir så skuffa som forrige gang. Ble jo såååå glad når jeg så det etterlengtede blå krysset... men nei da, spira ville ikke sitte den...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har forresten vært litt kvalm noen dager jeg også , særlig de dagene jeg har mått opp klokka seks... men det har gitt deg etter jeg har spist litt...

 

og for ikke å snakke om hvor trøtt jeg er om dagen... føler jeg hadde trengt å sovet rundt en dag jeg nå... hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så fælt det må være å få positivt utslag men deretter mensen. Nei, på bakgrunn av det du sier tror jeg at jeg venter til tanta kommer eller ikke jeg og. Og hvis jeg merker at jeg blir mer kvalm og dårlig, så kan jeg jo trøste meg med at det er håp..:)

Tvi, tvi til oss begge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er jo alltid håp helt til tanta dukker opp:)))

 

men det er absolutt ikke noe moro å få en posetiv test for så å få mensen rett etter... men jeg er jo bare dum da som tester før ikm...

 

testen er jo så sensetive nå, at de slår jo ut med en gang, iallefall cb. og det sies jo det at 75% av de befruktede egga kommer ut som en "mens", så denne pp vil jeg ikke vite om jeg har ett befruktet egg der, viss ikke det kan holde seg der i 9 måneder... hehe=)

 

men selvfølgelig kan jo være jeg bare må teste, fro det er ikke lett å la vær....tihi=)

 

vi får holde hverandre oppdatert da:) hvilken pp er dere i??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så teit at det kan være et befruktet egg der, men at det går ut med mensen!hva er det for en teit oppfinnelse!?:)hehe. vi skal begynne på vår 5 pp nå, hvis ikke denne går i boks. Så har ikke holdt på så lenge som dere ser jeg, men vi vet nå begge hva det vil si å ha tålamod:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, syns ikke det er lenge siden jeg selv var i 5 pp jeg... syns faktisk tiden går veldig fort, tenk hadde det klaffet på 1. forøsk for oss ville jeg snart fødet... hehe=)

 

håper inderlig spiren sitter nå da!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, tiden går veldig fort. Er litt dumt også, for det blir til at månedene flyr avgårde som "prøveperioder"og ikke måneder liksom. hvis du skjønner. har nesten litt lyst til å vente til etter sommeren med å ha ubeskyttet sex, både for å nyte sommeren for det den er og også fordi jeg heller vil ha et 2007 barn enn desember 2006 barn:)er født i november selv og sambo i oktober og det syns vi er kjedelig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...