Gå til innhold

er så redd for å bli for glad å


♡Linda♡

Anbefalte innlegg

Er jo bare 5+0 idag, og det er jo veldig tidlig. Ting kan fort gå veldig galt og man har jo ingen garanti..... hva gjør man for å slappe av da, å ikke tenke så mye på det?? vil at tida skal gå fort fram til 2 trimeseter...kanskje jeg klarer å slappe av litt mer da?? Mest lyst til å rope det ut til alle, men kanskje ikke så lurt det heller.... bare fortalt det til en god venninne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår veldig godt hva du mener... Har tenkt det samme selv, og tenker vel slik enda. ( er 8 uker)

 

Har ingen råd å komme med egentlig, du må bare ri stormen av, og komme deg gjennom disse første ukene. For min del har det roet seg nå som jeg har vært på tidlig ul. Sier ikke at det er det rette for deg, er ikke alle som vil fly på ul i tide og utide. Og det er jo heller ikke noen garanti for at ting går bra videre, men for meg gjorde det det hele litt mer virkelig!

 

Det var et fint nick du hadde, kjenn på de gode følelsene du!! Sjansen for at det går bra er faktisk ganske stor! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, alle er vi vel i samme båt. får nok bare holde ut og være lykkelig for at jeg endelig er gravid... TENKE POSITIVT:-D

 

ha en god natt alle sammen;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...