Gå til innhold

Skjønner ikke noe jeg nå, så håper dere kan hjelpe meg?


*Bolle-i-ovnen*<3

Anbefalte innlegg

skjønner ikke noe jeg nå, skulle hatt tr på tirsdag det var da ikm dagen... jeg var sikker på tr kom på onsdag, på torsdag og i dag... det føltes nemlig sånn, hadde sånn murring i magen.. men litt uttpå dagen i dag så begynte det og stikke litt nederst i magen.... fortsatt ingen tr... tok gravtest i går, strimmel fra billigtester men den var negativ... hva skjer a? noen som kan hjelpe meg med og bli noe klokere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vent noen dager,og ta en ny test.

hcg-nivået forandrer seg hver andre-tredje dag leste eg.

lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det skal jeg gjøre... kanskje ny test over helgen hvis ikke tr har kommet... jeg *håper håper* :-)

babystøv til dere alle *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ventet du lenge nok med å sjekke strimmelen? Jeg gjorde det feil sist og kastet den når kontrollstreken kom opp, men når jeg ventet i 3-4 minutter kom det frem en positiv strek... Desverre mistet jeg i SA for en uke siden, så nå er jeg tilbake her.

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...