*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 skjønner ikke noe jeg nå, skulle hatt tr på tirsdag det var da ikm dagen... jeg var sikker på tr kom på onsdag, på torsdag og i dag... det føltes nemlig sånn, hadde sånn murring i magen.. men litt uttpå dagen i dag så begynte det og stikke litt nederst i magen.... fortsatt ingen tr... tok gravtest i går, strimmel fra billigtester men den var negativ... hva skjer a? noen som kan hjelpe meg med og bli noe klokere?
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 vent noen dager,og ta en ny test. hcg-nivået forandrer seg hver andre-tredje dag leste eg. lykke til!!!!
*Bolle-i-ovnen*<3 Skrevet 7. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2006 ja det skal jeg gjøre... kanskje ny test over helgen hvis ikke tr har kommet... jeg *håper håper* :-) babystøv til dere alle *********************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 8. april 2006 #5 Skrevet 8. april 2006 Ventet du lenge nok med å sjekke strimmelen? Jeg gjorde det feil sist og kastet den når kontrollstreken kom opp, men når jeg ventet i 3-4 minutter kom det frem en positiv strek... Desverre mistet jeg i SA for en uke siden, så nå er jeg tilbake her. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå