Gå til innhold

Huff...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Synes det er litt trist at det hetses så mye med røykerne inne på debatten.. Som om mange av dem ikke sliter nok som det er.. Mange av dem som skriver inn i røykedebatten trenger litt oppmuntring og noen som ikke dømmer dem med en gang!!

Det verste jeg ser er ikke-røykere (de som alltid har vært det) skriver inn og ber dem om å skjerpe seg og skrive nedlatende innlegg!

Er det noe en burde holde seg god nok for, er det nettopp det.

Det har vært mange innlegg idag der det har blitt hetset med andre folk og det er jo ikke det de fleste vil.

Vi vil vel ha en plass å gå til hvis det er noe vi lurer på, eller føler oss kompetente til å svare på..

Et lite hjertesukk herfra etter å ha lest innlegg inne på forumet..

 

Vennlig hilsen ei som denne gangen signerer seg med anonym i frykt for å få en real skyllebøtte tilbake.. (får vel kanskje det uansettt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Skrev akkurat et innlegg rett under her, er så enig med deg! Syns det er skikkelig dårlig av de å komme inn hit bare for å spre kvalme. Ikke kjenner de oss og ikke vet de hvorfor vi røyker..

 

Stå på du!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE vi som røyker VET veldig godt at det ikke er bra, hverken for oss eller for babyen! Og denne siden er for at VI skal kunne støtte hverandre, backe hverandre opp osv.. Vi trenger ikke den dritten mange kommer med, langt i fra! Selv har jeg røyka siden jeg var 13.. (Jada, jada.. Altfor ung!).. Jeg har ikke røyka i mange, mange år.. Men nok til at det ikke er så altfor enkelt å slutte. Er tjue nå..

 

Syntes heller at folk kan spare seg for sånne innlegg! Denne siden er for OSS som trenger litt støtte i hverdagen! =)

 

Klem, klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...