Gå til innhold

Når snur barnet seg og sparker oppover...


Benni-min

Anbefalte innlegg

mot ribbeina eller oppsiden av magen eller hvor det enn blir? Jeg er nå i 27.uke og babyen sparker bare nederst i magen og sidene nederst i magen. Ikke at jeg vil bli øm og sår i ribbeina som jeg leser om, men lurer på når babyen vanligvis snur seg den veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er like langt på vei, og min sparker overalt fremdeles,trur ikke det er før om et par uker at de "legger seg til", foreløpig skal det være god nok plass til å turne rundt:-) -det sa hvertfall jordmor til meg forrige mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare hyggelig:-) kom gjerne med tilbakemelding om hva hun sier, lurer litt på når det blir for trangt til å snurre rundt der jeg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har ei venninne i uke 32 og der ligger skatten fremdeles med rumpa i bånn =) Hun er veldig engstelig for dette og har sett for seg setefødsel denne gangen - men noen unger snur seg ikke med hodet ned før helt på slutten- så det er visst fullt mulig det!

 

I midt forrige og første svangerskap, var hodet festa allerede i uke 34. Er indviduelt som alt annet visst =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på terminkalkulatoren på babyverden så kommer det da opp når babyen mest sannsylig snur seg og legger seg med hodet ned!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...