Gå til innhold

April: Da sniker jeg også i køen..... 3 uker før termin


solita76

Anbefalte innlegg

Etter å ha vært på kontroll på Ullevål i kveld, viser det seg at litt av vannet gikk på onsdag ettermiddag. Og det uten at jeg skjønte det, for jeg var på toalettet.

 

Alt står bra til med den lille, men det var ikke så mye fostervann igjen. Legen bestemte derfor at vi skal komme tilbake i morgen tidlig kl 10 for å få satt i gang fødselen. Hjelp sier jeg, for terminen min er jo ikke før 27 april. Men men... nå har vi pakket bag og det meste er klart. Men jeg må si det kom litt brått på oss. Permisjonen min begynte jo i går.

 

Gleder oss i alle fall!! Og kan ikke si at jeg gruer meg til fødselen heller :-)

 

Kommer med tilbakemelding når ting er overstått.

 

Ønsker dere alle andre som også går i fødsel lykke til.

 

God helg/påske!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oiiiiii !

 

Må ha masse lykke til da,og komme tilbake med evt resterende fødestøv til oss andre her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin 26 april, og jeg skal inn og sette igang fødselen nå på mandag;-) jeg også sier HJELP hehe

Vi gleder oss masse her, så i morgen blir det siste innspurt i små ting vi må handle inn.

Lykke til, og håper at du kommer til og få en fin fødsel. Vet du hvilken metode de skal bruke for og sette igang fødselen din?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de snakket om noe gele greier... det var det som var vanligst på førstegangsfødende. Håper bare det ikke tar så lang tid... men det er vel noe aller gjør... he he

 

Lykke til du også! Ullevål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere sniker ja... det kan man si. Men gutten min er under 2700 gram nå, og jeg er klar for å vente til etter påske (mannen min jobber også utrolig mye hele påsken).

 

så deilig å vite når det skjer??!!!

 

Ønsker dere LYKKE TIL :-) Og god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende! :) Greit å bli ferdig også da :) Bebisen er nok klar til å komme siden vannet er gått.

Min har det alt for godt i magen den, blir rundt 4,7 så de tar den med ks på mandag. Kunne godt ha komt for 3 uker siden for min del ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble og satt i gang med min første på Ullevål fordi vannet hadde gått tre dager før. Ble satt i gang med drypp siden det var lite vann igjen og de ville at det skulle komme fort i gang. Hadde hørt masse skremmende historier om det å bli satt i gang, mye verre enn ellers. Men, jenta vår kom etter 4 timer, og det var en fantastisk opplevelse.

 

Så lykke til begge dere som skal settes i gang, det er ingenting å grue seg for:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får hoppas du slipper vänta allt för länge!

Jag håller tummarna :0)

 

Sniking är helt okej :0) Vi kommer snart efter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...