Gå til innhold

" Personlig rekord" i lang syklus!!


♥Dumle♥ har tre søte små♥

Anbefalte innlegg

den tidligere lengste syklusen eg har hatt er på 45 dager,og idag er den lengste syklusen nådd 46(!!) dager..

Er det flere her som har over 40 dagers sykluser?

Har dere fått greie på hva som er "galt" siden det tar så lang tid mellom hver mens??

 

*FRUSTRERT*

 

prøvd i ett år å bli gravid... det skjer ingenting jo..

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg,det er så frustrende...

fikk vite at jeg har for lavy stoffskiftr, så nå har jg fått medisiner for det,|håer den stabiliserer sg da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Min personlige rekord er 52 dager! Syntes det er veldig frustrerende da vi skal begynne prøvingen neste måned. Jeg har testet stoffskiftet og det er fint hos meg, så jeg vet ikke hva som "feiler" meg. Håper at vi får en liten spire til å sitte likevell jeg :)

 

Har du alltid hatt så lange sykluser eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi oi, masse skrivefeil, ser jeg.. hehe drev og stappet mat i munnen og så på tv samtidig...

men det skulle være lavt stoffskifte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige rekord er 45 dager... Dette var sist pp, og fikk beskjed av gyn at jeg rett og slett stresset meg til en lang syklus (var noe med at EL kom senere...tror jeg...)

 

Det er fryktelig frustrerende, spesielt det at man IKKE VET!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en gang en syklus på 60 dager.. mistenker at jeg var gravid da.. og at det var en SA... tror jeg, men vet ikke.. fikk ikke testet da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har alltid mellom 35 og 50 dager....var til gyn som ga meg diagnosen PCOS ...og hun mente med så lange sykluser som 40 dager så hadde jeg nok ingen EL!!!! iallfall ikke i hver syklus...synes du skal sjekke et opp...alt over 35-40 dager er unormalt lenge og skal undersøkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min personlige rekord er 54 dager. Jeg fikk også beskjed av gynokologen at man som regel ikke har eggløsning ved så lange sykluser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...