Gå til innhold

Tar sjansen på å melde meg inn


3og4 i februar

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er 37 år og endelig på vei med nummer 3. Jeg har to barn på 7 og 5 fra før, og har prøvd å få nummer tre en stund nå. Jeg har hatt en spontanabort. Jeg er ikke mange uker på vei foreløpig, så jeg håper nå på det beste og at alt går bra i ukene som kommer. Jeg har ikke fortalt det til andre en faren foreløpig, jeg vil vente til det er mer sikkert at det går bra.

 

Selv om jeg synes at jeg har snakket veldig lite om å få flere barn hjemme når ungene hører det, så virker det som at de har oppfattet at det er en mulighet, for de snakker stadig om at de ønsker seg et søsken til. Jeg synes det er så koselig, og satser alt på at dette går bra nå!

 

Ser frem til å bruke sidene her fremover!

 

 

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei og velkommen til deg , jatakk :D

Så koselig du endelig har lykkes med nr 3 !

Ønsker deg et fint svangerskap videre , og sidene her, ja, de er gull verdt !

Hisen

Lenke til kommentar

Gratulerer så mye, og lykke til med spiren! jeg er like gammel som deg, og skal ha mitt andre barn. Litt større sprang da, for han er 14 nå!

Jeg er idag 6+2, så det er ennå tidlig. men var på ul torsdag, og fikk høre og se hjerte.

klem

 

Lenke til kommentar

Gratulerer og lykke til!

Jeg fikk min 3. datter på tirsdag, men klarer ikke å kutte ut dette forumet, for det er såååå mange flotte og gode jenter her inne:-)

Lenke til kommentar

Hei - jeg er 38 og venter mitt 3. barn. Har også hatt en spontanabort (januar), og er nå i uke 6. Spennende og nervepirrende tider.

Lenke til kommentar

Hei Jatakk og velkommen og gratulerer !

Jeg har bare vært her inne en snau uke, men liker stemningen her inne utrolig godt.

Er-68 modell og føler meg ikke detminste "moden" jeg heller ;-)

Lenke til kommentar

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...