Gå til innhold

April: Termin 24. april - hvordan går det med dere???


allergibarn

Anbefalte innlegg

På tide med en status??? Jeg synes det er utrolig mange april'ere som har født.. hvem av oss blir først???

 

Selv var jeg på UL på onsdag og alt stod bare bra til med "lillebror". Han er ca 6% mindre enn gjennomsnittet og dersom jeg går til termin estimerte hun vekten til ca 3 - 3.5 kg, så jeg er klar for å vente til over påske iallefall.

 

God påske alle sammen, håper dere har det bra!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også termin 24! Jeg skal på ultralyd på mandag og sjekke leie. Håper tulla ligger riktig.. Begynner å kjenne at det ikke er så lenge til..(tredje gang..) og tror ikke jeg kommer til å gå til termin... De to første kom en uke før begge to... Men vi får bare vente og se når hun har tenkt å komme ut..

 

God påske til deg også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg håper på at ting skal skje i løpet av helga. Har termin i dag. :) Kjenner ein del nedpress i dag, men samtidig trur eg nok at barnet let vente på seg nokre dager til. Håpte jo på å komme meg heim til påske med eit nusselig lite barn i armene. :) Men gleder meg uansett når det måtte skje. :)

 

God påske til dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej,

Jeg har også termin 24.4, men skal ha keisersnitt d. 18.4, da barnet mit ligger i seteleie og bekkenmålene mine er for trange til vaginal fødsel. Har prøvd en vending, men dette var både for smertefullt og for voldsom til at det ble gjennomført.

Lykke til alle sammen :o)

Heidi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, litt flaut. Nå har jeg vært på bim siden 3 uke av graviditeten. Først idag skjønte jeg at det fantes terminklubber. He-he.

Jeg ser veldig frem til fødsel nå må jeg innrømme. Bekkenløsning og ørten andre plager, begynner å røyne på. Tror faktisk det kan være noe på gang så smått. Magen er falt veldig ned, livmorhalsen er helt utflatet og jeg har kynnere som "drar" ganske kraftig i underlivet. Idag gikk slimproppen. Så jeg sitter her og håper spent. Ifølge 3 D ultralyd er lillegutt i magen stor og god, så det hadde vært fint om det satt igang snart.

 

God påske til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal inntil føden på mandag for å estimere vekt til h*n i magen... vet at det er en stor baby. Har hatt veldig følelsesladige dager siden eg vet at eg kan sikkert mase meg frem til igangsetning som kanskje er sikkrast av alt siden babyen har ikke festet hodet enda og driver og snur seg opp av bekkenet, ligger til tider med hodet ned mot lysken... men samtidig så ville eg gjerne at fødselen startet av seg sjølv. Dette blir mit siste barn og eg har så lyst til at alt skal foregå på greiast og beste måte....

Er redd for at babyen blir for stor men endelig avgjørelse om hva eg har lyst til blir tatt på mandag etter at eg har fått vete kor stor h*n er nå og korleis h*n ligger....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Jeg er nå så klar som jeg kan bli tror jeg...har ikke lyst til å vente lengre. I morgen er det 2 uker til termin. Har blitt fortalt etter ul at babyen er 25%større enn gjennomsnittet. Tenker at det holder nå da:o) Hadde vært så kjekt å få barnet hjem til påske:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter..

Jeg har 5 dager til termin og jeg føler jeg har det supert.Mye bedre enn for 3 uker siden, da hadde jeg ondt og alt var slit..Nå har hode til vesla festet seg og det gjør at bekkenet ble mere stabilt noe som igjen medfører mindre smerter..Er ikke så ondt å gå eller snu seg i senga lenger..Ødem 3 som jeg har er heller ikke så ond lenger..Og det er jo supert...

Jeg har til og med vært med min mann på tur i skogen i fin været...Stolt over det selv om det ble mange pauser og ikke så lang tur.. :)

Min mann er sikker på at jeg føder i morgen tidlig,det har han sagt i en uke nå..Mandag kl 10 sier han.hehe..vel......jeg tror ikke det..Jeg tror jeg kommer til å gå over tiden, men håper at jeg ikke gjør det..Klar for å treffe den lille jenta nå som jeg har bært i 9mnd...Spent og gleder meg masse, samtidig som det er skummelt.Jeg er førstegangsfødende..

Men må si jeg er litt misfornøyd med alle som sniker i køen her inne i april klubben.hehe...Ikke noe snilt gjort..jeg vil også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...