Gå til innhold

Juni: ÅÅ så flaut


MrsNina

Anbefalte innlegg

Trodde jeg skulle på 10 mnd kontroll idag...så skulle jeg se i helseboken - og vi skulle vært der på tirsdag som var nå.....uffffff......

 

Måtte ta turen til helsestasjonen alikevel for å veie han, og nå er han 75 cm og 8,8 kg....

 

Får ta og ringe helsesøster på mandag når hun er på kontoret og beklage så mye at jeg ikke kom - men fy så flaut å innrømme noe sånt!

 

Skulle være psykolog med på tirsdag, og det gikk jeg selvfølgelig glipp av... Noen som vet hva psykologen skulle si til barselgruppen nå? Andre som har hatt psykolog med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff :-) Jeg har nesten det samme, bare omvendt. Jeg kom en uke for tidlig til 3 månederskontrollen. Måtte bare gå igjen og komme tilbake senere. Det teiteste var at jeg må ta buss, og det tar litt tid å vente på bussen hjem igjen, så jeg satt utenfor og ventet på bussen i nesten en time. Sånn litt ordentlig på utstilling... Dette var jo så tidlig at jeg fint kunne skylde på ammetåka, det var jo litt deilig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... på 6mnd kontrollen, var vi en time for sein :(

ganske dumt igrunnen..... så vi måtte vente 3uker til nesten.....

jeg var sikker på at vi var på rett tid.... flaut... men det er sånn som kan skje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...