Gå til innhold

Hei hei alle andre flotte damer :)


ingridmarie

Anbefalte innlegg

Ville bare sende dere andre 90+ en hyggelig tanke i natten!

 

Nå kan nemlig jeg også komme inn her i gjengen, har passert 90 kilo nå :) Er bare 157 høy, så jeg er nok temmelig rund nå ja..

 

Men får høre av kjente og ukjent så flott jeg er! Med en så tydelig gravid mage, at fremmede menn og damer og unger på butikken kommenterer magen og sier at jeg er flott.. Om jeg går ned etterpå tar jeg som det kommer, har man med sin egen kropp gjort en så fantastisk jobb som å føde barn så gjør det meg lite at det synst!

 

Klem fra lille, store meg :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Takk takk! Kjekt at folk kommer med positive kommentarer til magen og oss! Tror mange er fasinert over en gravid mage! Tenk vi bærer jo på et nytt liv!

 

Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei =)

Er selv samme str som deg nå, men jeg fødte for 3 1/2 uke siden.

Syntes selv jeg så fin ut på slutten jeg og, selv om jeg var oppe i 99,3kg på siste kontroll, gikk nok over 100 for jeg veide meg ikke de 2 siste ukene.

 

Gikk ned til 91kg etter jeg hadde født, nå har jeg ikke veid meg. Betyr ikke så mye nå hvor mye jeg veier...

 

Hvor langt er du på vei?

Lykke til videre i sv.skapet!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mamma'n til Roja&Hamza♡

 

Jeg er nå 38 uker på veg, har termin 24.april.. Gleder meg til å møte baby nå ja!

 

Til lykke med din godunge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, på dere!!

 

Til tross for at jeg går inn i 39. uke i dag er det første gangen jeg er her på forumet.

 

Men jeg passer da inn her i høyeste grad kan jeg se. Har forresten termim samme dag som deg, Ingridmarie og håper jeg ikke skal gå en eneste dag lengre enn til 24. april.

 

Lykke til alle sammen med gullungene.

 

Unni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...