Gå til innhold

IKM dag 6 og negativ test! Vil ha positiv!!!!!!!


Pia79

Anbefalte innlegg

Jeg ble gravid i nov. og mistet i MA i 12 uke i februar. Det var forferdelig trist... Jeg ventet til jeg fikk en mensen før vi satte igang med prøvinga. Den første mensen kom 3,5 uker etter MA. Så nå tenkte jeg at kroppen min er i rute allerede... Skulle ha mensen på lørdag, men den kom ikke. Har vært veldig spent denne uka om vi har lyktes. Hele forrige helg var jeg plaget av mye luft i magen (akkurat som i beg, sist jeg var gravid) noe som jeg bruker å et par dager før mensen også. Hadde ømme bryster da jeg fant ut at jeg var gravid og det pleier jeg å ha før hver mensen også.. Ingen ømme bryster nå.. Men nå klarte jeg ikke å vente lenger og tok en test idag. Den var negativ.... Ikke bra... Men nå er jeg på IKM dag 6... Hvor i all verden kan jeg være i syklusen??????? Noen andre med MA som kan fortelle litt om hvordan de første syklusene var?

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt MA selv, men tror det er vanlig at syklusen kan være litt ustabil i etterkant. Så det kan godt være at eggløsningen var litt forsinket og at det er derfor du går over ikm. Med mindre du tok el-tester og vet nøyaktig når du hadde el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en MA i uke 9 i februar. Nøyaktig fire uker etter det trodde jeg at jeg fikk mensen, men blødningen ga seg fort igjen (i løpet av to dager). Så jeg fikk time på sykehuset for å sjekke at alt var som det skulle og det var det heldigvis. Den blødningen jeg hadde hatt var mest sannsynlig sårskorpe som skulle ut. De mente da at mensen var på vei og at jeg ville få den i løpet av en til to uker. Har ennå ikke sett noe til den, så jeg kan ikke svare på hvordan syklusene vil være etterpå, men kan fortelle litt om hva de sa på sykehuset. De mente at den første menstruasjonen etter MA ville være unormal og ekstra kraftig, men at syklusene etter det ville være helt som normale for meg.

 

Kroppen min har vært helt på tur etter MA'en og jeg har trodd at mensen skulle komme hver dag. Og med den lille blødningen var jeg i begynnelsen overbevist om at det var tr. Nå begynner jeg for alvor å bli lei av å vente, og nå har jeg ingen tegn til at det er rett rundt hjørnet.

 

Håper noen andre kan fortelle deg mer om hvordan de neste syklusene var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ma eg og! Fikk mensen igjen etter ca fire uker! Syklusen var helt regelmessig fra første mens. Ble graivd igjen etter fire måneder/mens. Prøvde å bli gravid etter første mens. men det tok altså 4 pp på meg. har hørt om de som blir gravid på "direkten" , ikke noen mens før de blir gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:)

Vet ikke om jeg kan hjelpe, men jeg skal prøve.

Hade en MA i uke 12 (8.feb). Blødde de første 5 dagene(ikke mye) og hadde kraftige smerter. 6.dagen kom det en liten pølseliknende sak ut sammen med litt blod. snakket med legen, og hun sa at det var rester av blod o.l. og at det var helt normalt. Smertene ble borte og jeg sluttet å blø. Fikk mensen tilbake 15.mars, litt over 4 uker etter MA. Den var mye kraftigere enn min vanlige mens og varte noen dager lenger, noe som er ganske vanlig. på søndag hadde jeg noe som liknet menssmerter,stikkinger som kom og gikk og småvondt i korsryggen. Ikke helt sikker på hva det var, men regner med det var eggløsning...? bruker ikke el-tester eller temper, siden jeg har en mann som er mye på reise. Han kom hjem man, så vi håper det har klaffet likevel. jeg regner med at syklus er litt ustabil etter ma, så om du går litt over ikm, kan være helt normalt. vent litt, og ta så en ny test. lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...