Gå til innhold

Hva er det med kroppen min???


Pia79

Anbefalte innlegg

Jeg ble gravid i nov. og mistet i MA i 12 uke i februar. Det var forferdelig trist... Jeg ventet til jeg fikk en mensen før vi satte igang med prøvinga. Den første mensen kom 3,5 uker etter MA. Så nå tenkte jeg at kroppen min er i rute allerede... Skulle ha mensen på lørdag, men den kom ikke. Har vært veldig spent denne uka om vi har lyktes. Hele forrige helg var jeg plaget av mye luft i magen (akkurat som i beg, sist jeg var gravid) noe som jeg bruker å et par dager før mensen også. Hadde ømme bryster da jeg fant ut at jeg var gravid og det pleier jeg å ha før hver mensen også.. Ingen ømme bryster nå.. Men nå klarte jeg ikke å vente lenger og tok en test idag. Den var negativ.... Ikke bra... Men nå er jeg på IKM dag 6... Hvor i all verden kan jeg være i syklusen??????? Noen andre med MA som kan fortelle litt om hvordan de første syklusene var?

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Etter min MA fikk jeg mensen tilbake etter 32 dager, noe mer enn det vet jeg ikke for det var den eneste jeg fikk, men etter terminberegning var den "nye" mensen perioden min 32 dager isteden for 28 som tidligere...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...