Gå til innhold

Vet ikke om jeg skal vere lei meg eller glad i dag?


solastråler

Anbefalte innlegg

Hei på dere, Jeg føler jeg er midt i et følelse ladet konflikt med meg selv. er litt sliten, sov dårlig i natt og så tidlig opp på jobb. Der fikk jeg en gledelig nyhet, en venninne av meg som jobber i samme bygg som meg hadde blitt sendt på føde og hun fikk en fin jente i dag. Så kommer det jeg blir lei og sliten av. mye jobb og så fikk min svigerfar nytt hjerteinfarkt i dag. Han ble operert på mandag pga av et sterkt infarkt søndag som var;; og nå i kveld fikk han et nytt anfall og må mest sansynlig til bergen og operer i morgen eller over helgen alt etter hvor dårlig eller stabil han blir utover natten. I morgen er det ny dag på jobb og jeg har lite folk så jeg har ingen som kan still opp for meg, så er jeg bedte i utdrikkningslag i morgen, men jeg vet ikke om jeg orker, har veldig lyst med nå er følelsene mine i full krig og jeg er sliten selvom jeg har lyst og kunne gjøre noe gøy sammen med bruden. Ble mye her, men hva skal jeg gjør. Slappe av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om det er masse du vil gjøre,må du først tenke på kroppen din! Føler du deg sliten ,så tror jeg at det ikke skader med å slappe av!! Det tror jeg at jeg hadde gjort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi, vet ikke helt hva jeg skal skrive jeg.....

har iallefall valgt å være hjemme jeg for å slappe av.

 

jeg vil bare gi deg en gooood klem jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene, jeg skal gjør jobben min i morgå og så skal jeg hjem og slappe av. Svigerfar har blitt mer dårlig i kveld og blir sendt til bergen i morgen. Men takk for svarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...