solastråler Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Hei på dere, Jeg føler jeg er midt i et følelse ladet konflikt med meg selv. er litt sliten, sov dårlig i natt og så tidlig opp på jobb. Der fikk jeg en gledelig nyhet, en venninne av meg som jobber i samme bygg som meg hadde blitt sendt på føde og hun fikk en fin jente i dag. Så kommer det jeg blir lei og sliten av. mye jobb og så fikk min svigerfar nytt hjerteinfarkt i dag. Han ble operert på mandag pga av et sterkt infarkt søndag som var;; og nå i kveld fikk han et nytt anfall og må mest sansynlig til bergen og operer i morgen eller over helgen alt etter hvor dårlig eller stabil han blir utover natten. I morgen er det ny dag på jobb og jeg har lite folk så jeg har ingen som kan still opp for meg, så er jeg bedte i utdrikkningslag i morgen, men jeg vet ikke om jeg orker, har veldig lyst med nå er følelsene mine i full krig og jeg er sliten selvom jeg har lyst og kunne gjøre noe gøy sammen med bruden. Ble mye her, men hva skal jeg gjør. Slappe av?
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Selv om det er masse du vil gjøre,må du først tenke på kroppen din! Føler du deg sliten ,så tror jeg at det ikke skader med å slappe av!! Det tror jeg at jeg hadde gjort!
PAVEEL Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 oi, vet ikke helt hva jeg skal skrive jeg..... har iallefall valgt å være hjemme jeg for å slappe av. jeg vil bare gi deg en gooood klem jeg:-)
solastråler Skrevet 7. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2006 Takk for svarene, jeg skal gjør jobben min i morgå og så skal jeg hjem og slappe av. Svigerfar har blitt mer dårlig i kveld og blir sendt til bergen i morgen. Men takk for svarene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå