Gå til innhold

m@dde!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sorry m@dde, dette skulle være et koselig, lenge siden du har vært her innlegg, men det ble visst spolert. Noen som er misunnelig på deg igjen, ja ja. Janteloven lever fremdeles selv om godeste Sandemose har kastet inn årene for lengst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har kommet med mange gode tips til treningen og kostholdet mitt. Så igrunn savner jeg henne litt her inne. Men er sikkert deilig med ferie, det tror jeg virkelig hun har godt av. Makan til ståpå vilje skal enn lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig koselig å ha m@dde på disse sidene, hun er til utrolig mye hjelp.

Dere over kunne godt spart dere for disse motbydelige komentarene!!

Ikke bry deg om dem du m@dde, vi er mange her som er glad for den hjelp du gir oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe ferie her i gården desverre, men mye jobbing i det siste. men er innom, men ikke alltid tid til annet enn å sese noen innlegg. blir her i kveld! :-)

Bryr meg ikke om lille patetiske anonym som må legge inn fler innlegg og utgi seg for å være flere personer, bare for å få sympati.... ikke vanskelig å forstå at det er fra samme persom, se på tiden når innleggene er lagt inn.. hehehe... ikke så lur kanskje.

neste gang anonym så vent litt legre før du legger inn neste svar, da er det ikke så lett å gjennomskue vet du. Dessuten bør du ikke bli sur på meg for at du ikke klarer nå dine mål. Lyser jo sterkt igjennom hvor denne aggresjonen kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å se deg her igjen da :)

Har kjempeproblem med å gå ned i vekt akkurat nå jeg, men det er jo ikke din feil....hehe......prøver å følge rådene du ga meg, men nå har vi så mye godis i huset at jeg drømmer om sjokolade om natta.... :-(

Huff skal jo til Spania om 4 uker, og skulle tatt av 3-4 kilo før da, så om du har et godt tips til meg m@dde om hvordan jeg kan få av mest mulig på denne tiden så blir jeg evig takknemlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja.... hva skal jeg si. Innimellom så er det vanskeligere å holde en strait linje. Og virker som du har en slik periode nå...

Vær fortsatt så forsiktig du klarer, men ikke bli for deppa om du sprekker. Denne perioden vil gå over. Prøv å fokuser mer på trening denne perioden. Mer trening, høyere forbrenning, og da holder du nok vekten i stedet for å gå opp når du nå spiser litt mer usunnt enn vanlig.

MEN, ikke la denne perioden vare for mange uker da.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, får prøve å trene litt mer hvertfall...... så håper jeg at jeg kommer på rett spor om ikke alt for lenge :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...