Gå til innhold

God påske, piker!


ma boi

Anbefalte innlegg

Da er bagasjerommet lastet til plimsollmerket. Opp grytidlig i morgen og sette kurs mot fjellet. Det blir ni dager med påskelam, krim, godis, familiehygge, skiturer, fjelluft og støle muskler. Men også utedass, tømming av utedass, henting av vann i brønn, null dusjing og monsteroppvask. Blir så fint atte!

 

Ønsker dere alle en riktig fin påske, måtte solen skinne over det ganske land! Synd det ikke blir noe rødvin på oss jenter. Det er godt vi har hormonene å glede oss over i steden for.. Munkholm er ikke så værst det heller, går fint til lammestek.

 

Husk solfaktor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God påske til deg også :)

 

Vi laster bilen full av appelsiner, solo og kvikklunsj på mandagsmorgen og setter kursen mot fjellet og nok en familiepåske fylt med skirenn, aking, mat, mat og mer mat. (svigermor er en djevel på å lage god mat) men vi kan jo unne oss litt ekstra.

Jeg gleder meg til en uke med avslapping og sol....får bare håpe solen kommer frem i år også. Jeg kunne så sårt ha trengt litt farge i ansiktet.

 

Ønsker også alle en riktig god påske. Vi får nyte tiden fremover med kroppene våre som lever sitt eget liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...