Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Har funnet drømmekjolen, og bør bestille den nå (i følge butikken) slik at man er sikret å få den tidsnok. Skal gifte oss i midten av august, og har vært prøvere i over et år (hatt en MA for et år siden). Skal vel litt til at "den sitter" plutselig nå, men vi har jo fått det til før... (vil i såfall være ca 20 uker på vei omd et klaffer nå) Kan man avbestille/evt endre størrelse? Evt sy ut?Noen som har erfaringer?
vannmann79 Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Hei. Jeg har akkurat kjøpt min kjole og er 5 uker på vei. Skulle tilpasse brudekjolen hos salongen i dag. Fortalte da at jeg var gravid. Fikk beskjed om at det ikke var noen god ide og ta mål nå. Så jeg skal tilbake i begynnelsen av juni. Vi skal gifte oss i begynnlsen av juli så jeg spurte om dette var nok tid. Og de gjorde visst en "unntak" når det gjaldt gravide. Kjolen kunne fått stygge merker etter sømmer og bretter hvis den først skulle sys inn for så og sys ut igjen. Fikk litt dårlig samvittighet for at jeg ikke sa noe om gravideten når jeg kjøpte kjolen for en uke side, men da var min forlover med og hun vet ikke om spiren enda! Men de var veldig hyggelige i brudesalongen og sa bare gratulerer og vekjommen tilbake i juni. Hvis jeg skulle være så "uheldig" og ha vokst ut av kjolen i juni var det visst tid til å bestille en større str. Syns det hørtes litt snøtt ut med tid, men de har vel vært bort i dette før. Hør hva de sier i butikken også håper jeg du får kjøpt drømmekjolen din:)
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 8. april 2006 #4 Skrevet 8. april 2006 Heisan! Jeg valgte ut min drømmekjole i fjor sommer og reserverte den da hos brudekjoleutleieren. Så fikk vi oss en overraskelse som nå medfører at jeg er 6mnd på vei når bryllupet står i august. Da tilbø utleieren seg å skaffe en sydame som kunne tilpasse den samme kjolen til meg ved å sy inn ekstra stoff i sidene uten at jeg måtte betale ekstra for å leie den. Det syns jeg var god service! Ikke alle legger på seg like mye heller så jeg skal passe på å spise sundt i sommer!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2006 #5 Skrevet 10. april 2006 Takk for fine innspill! Kjolen er bestilt, så får ting bare gå som det går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå