Gå til innhold

spraye bare to ganger daglig??


salsaen

Anbefalte innlegg

Jeg skal bare spraye to ganger daglig, klokka 8 og klokka 20. Ser her at de fleste sprayer tre ganger..?? Er det bare jeg som sprayer to ganger? (jeg hører til st. olavs) Jeg har pco..blir jeg godt nok nedregulert da??

 

Jeg skal ha puregon dose på 125 ie, er det vanlig?

 

Det er mitt første forsøk dette, merker at jeg er litt spent og nervøs ja..håper dere erfarne damer kan svare..

 

ha en fin kveld da :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv sprayer jeg x 4 per døgn med suprecur i tre uker. skal 21 april starte med puregon 150 ie i 8 dager før ny ul kontroll + bl.prøve. skal den 21 trappe ned til spray x 3. Det er nok forskjellig fra person til person, men det skader ikke å spørre legen en gang for mye. Selv er jeg på omnia.

Masse lykke til. Jeg var så heldig på få ei lita jente for 8 1/2 mnd siden, nå er jeg på`n igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprayer også 2 spruter 2 ganger daglig. Når jeg starter på puregon på onsdag skal jeg ha dose på 200 ie. Første gang brukte jeg lavere dose, men det viser seg at høyre eggstokk ikke reagerer like godt som venstre så det kan vel forklare saken.

 

Tror det første forsøket blir en slags "prøve" på hvordan man reagerer på medisinen, men de er flinke til å beregne hvor mye du trenger alikevel. Du skal vel til sjekk med UL, og da ser man om man blir godt nok nedregulert.

 

Lykke til videre c";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprayet to ganger daglig og hadde samme dose som deg med Puregon.

 

Lykke til med forsøket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Du trenger ikke være bekymret ifht dosen med puregon. Jeg gikk på 75IE i fire dager før de øket den til 150IE. Grunnen til at du går på så lav dose er fordi du har pco. Det har jeg også og på Riksen sa de at vi med pco kan lettere bli overstimulert ved for høy dose av puregon. Jeg ble en smule overstimulert selv ved veldig lav dose. Fikk ut 14 egg hvor 1 av de visstnok skal være gullegget-krysser fingre og tær!! Lykke til videre. Det går lettere enn man tror med nesespray + sprøyter.

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for alle svar!!

 

da er jeg ikke bekymret lengre og det kjennes bra. Og det er sikkert lettere enn man tror når man først setter igang med sprøyter og spray..

 

Håper det er gullegget skildpadda, jeg skal krysse fingrene for deg!!

 

Og lykke til paddelora, athena og johcat også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...