Gå til innhold

ia69 !


Gjest

Anbefalte innlegg

Godt at du skal være her inne i påsken da!

Joda, nå sitter jeg, "den tiltalte" her foran pc'en igjen!

Avhøret gikk greit, han var høffelig i hvertfall i motsetning til en annen her om dagen.

Han skrev alt jeg sa, og jeg fikk lese det igjennom.

"....bla,bla,bla...tiltalte erklærer herved straffeskyld i ikke å ha overholdt båndtvangbestemmelsene, og ilegges bot...." (vet ikke summen enda)

 

Det gikk en liten faan i meg, så jeg sa: Det er helt greit å betale boten, men at man blir nærmest lagt for hat i nærmiljøet pga dette uhellet, synes jeg er straff nok egentlig. Men det er vel sånn det er på bygda. Jeg er fra oslo jeg vet du sa jeg, så jeg er ikke vant til sånn sladder! Han så faktisk litt flau ut! Hørtes ikke det passe blærete ut ??

Ja det skjer vel ikke så mye action her på bygda, så da må de vel finne på noe å gjøre.

 

Ellers er jeg imponert over ditt gode humør og evne til å spre glede og forhåpninger til meg og oss alle! Takk ia69, det gjør veldig godt!

Kos deg med familien din i påsken, vi skrives nok før du aner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så bra at du svarte som du gjorde!!!! Det var til pass til dem!!

Er det båndtvang hele året der du bor?

Det er mange kommuner det ikke er det denne tiden på året....

Dessuten slet ikke hunden seg løs?? Da har du jo ikke akkurat frivillig latt den gå løs...?

Håper du slipper bot da, horatio...

Ellers blir det sikkert godt å få lagt dette bak seg. Du har jo nok å tenke på!! =)

 

Takk for de fine ordene, og i lige måde. Det varmer å høre sånt. Jeg blir jo i godt humør av å være her med dere =))

Så får du også prøve å legge denne hendelsen fra deg, og prøve å kose deg med dine i påsken.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...