Gå til innhold

Er EL på vei eller har EL vært når man få EL-slim?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tror det var el-slim jeg fikk nå. Har el testet de siste dagene men de var bare negative. Så jeg lurer på om el kommer etter el-slimet har vist seg, eller har den da vært?

 

Ble masse el her men:o) noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tror det... jeg hvertfall fikk possitiv test 3-4 dager etter el slim.. så du tester sikkert possitvit i dagene framover... nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

el slim er for at svømmerne skal klare svømmeturen bedre,, det er "kanaler" i slimet som forenkler sædcellenes stevsomme svømmetur.. Så det er naturlig at slimet kommer FØR eggløsningen...

Test gjerne på ettermiddagen med el testene,, det er det beste..! (Jeg snakker av erfaring og av råd fra el test produsent)

 

Lykke til med el, håper det blir full klaff for deg! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loise77 venter TR: Jeg blir stadig mere imponert over dine kunnskaper! Godt å ha en som deg her inne! Har du noen form for helsefaglig bakgrunn/utdannelse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anonym

 

Faktisk så har jeg det, jeg har 3 år på helsefaglig høgskole, Er radiograf.. Men det er ikke grunnen til at jeg vet det meste av det jeg kan om eggløsning osv... Jeg har nemlig lest UTROLIG masse på nett og i bøker om fruktbarhet og slikt.. Måtte jo ha noe å kose meg med mens jeg ventet i 1år på mannen.. Jeg var babyklar i 2003 og det var ikke han.. Men i 2004 satte vi i gang prøvingen,fikk klaff i mai 2004 og fikk en jente i feb 2005. Nå skal vi prøve igjen, og jeg er tilbake på BIM og hjelper andre litt med mine "nye" kunnskaper.. og da lærer jeg jo litt nytt innimellom også...

 

Jeg er bare glad for å være til hjelp.. Jeg satte pris på erfarne BIM'ere da jeg var ny også-- :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...