Anonym bruker Skrevet 6. mai 2006 #2 Skrevet 6. mai 2006 Hold deg langt unna den skolen. De er håpløse når det gjelder å legge til rette for studenter med barn.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Hvordan håpløse da mener du? Jeg fikk ikke plass til barna i studentbarnehagen, men fikk heldigvis kommunal plass....... HI
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2006 #4 Skrevet 14. mai 2006 De er håpløse i forhold til praksis og praksisplasser. De skjønner/vil ikke skjønne at det er litt vanskelig å ha en times reisevei hver vei i fem-seks uker når du har barn i barnehage, og ikke har bil. Selv om du gir dem løsningen vil de ikke ha den fordi det ikke var dem som fant den. Det er litt satt på spissen, men mange med meg har slitt voldsomt med praksiskontoret der oppe, og det vil jeg gjøre alle klar over. De som jobber der tror vi er til for dem, og ikke omvendt.
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2006 #5 Skrevet 17. mai 2006 Ok. Jeg har heldigvis bil, og siden ungene skal i kommunal barnehage så åpner den tidligere enn studentbarnehagen. Men veldig greit å vite om problemer jeg kan komme til å støte på. Tusen takk for tipset!
Har to nydelige jenter Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har heller ikke hatt noe problem med skolens tilrettelegging, syns faktisk de har vært veldig hjelpsomme.... Men en annen ting er om skolen er så bra i seg selv, syns igrunn at det er dritdårlige lærere der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå