Gå til innhold

Noen som skal studere på Notodden her til høsten? U/T

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold deg langt unna den skolen. De er håpløse når det gjelder å legge til rette for studenter med barn.

Skrevet

Hvordan håpløse da mener du? Jeg fikk ikke plass til barna i studentbarnehagen, men fikk heldigvis kommunal plass.......

HI

Skrevet

De er håpløse i forhold til praksis og praksisplasser. De skjønner/vil ikke skjønne at det er litt vanskelig å ha en times reisevei hver vei i fem-seks uker når du har barn i barnehage, og ikke har bil. Selv om du gir dem løsningen vil de ikke ha den fordi det ikke var dem som fant den.

Det er litt satt på spissen, men mange med meg har slitt voldsomt med praksiskontoret der oppe, og det vil jeg gjøre alle klar over. De som jobber der tror vi er til for dem, og ikke omvendt.

Skrevet

Ok. Jeg har heldigvis bil, og siden ungene skal i kommunal barnehage så åpner den tidligere enn studentbarnehagen. Men veldig greit å vite om problemer jeg kan komme til å støte på.

Tusen takk for tipset!

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har heller ikke hatt noe problem med skolens tilrettelegging, syns faktisk de har vært veldig hjelpsomme.... Men en annen ting er om skolen er så bra i seg selv, syns igrunn at det er dritdårlige lærere der

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...