Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 så du svarte noe ang skatteklasse lenger ned her. jeg skattet i klasse 2 i fjor men står klasse 1 på selvangivelsen min. får jeg igjen mer ved å endre den til klasse 2??? der det står forskuddstrekk er beløpet: 17500 kr. resten av selvangivelsen er korrekt. takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 sorry var ikke her, men et annet innlegg jeg fant. håper noen kan svare uansett.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 vet ikke om jeg kan svare deg, men... hvor mye står det at du skal ha igjen nå da' du skal nok ha igjen mer i skatteklasse 2, så lenge det ikke står foreløpig til gode mer enn 17500... troooor det er sånn det blir!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 da skal du nok ha igjen en del mer ja, etter hva jeg har forstått, men aner ikke hvor mye... pattaya skrev noe om ni tusen et eller annet mer i skatteklasse 2, så du kan jo håpe det stemmer!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 ja 9 tusen mer hadde jo ikke gjort noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå