Gå til innhold

pattaya eller andre ( skatteklasse*)


Anbefalte innlegg

Skrevet

så du svarte noe ang skatteklasse lenger ned her. jeg skattet i klasse 2 i fjor men står klasse 1 på selvangivelsen min.

får jeg igjen mer ved å endre den til klasse 2???

der det står forskuddstrekk er beløpet: 17500 kr.

resten av selvangivelsen er korrekt.

takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sorry var ikke her, men et annet innlegg jeg fant. håper noen kan svare uansett.

Skrevet

vet ikke om jeg kan svare deg, men... hvor mye står det at du skal ha igjen nå da'

du skal nok ha igjen mer i skatteklasse 2, så lenge det ikke står foreløpig til gode mer enn 17500...

troooor det er sånn det blir!

Skrevet

foreløpig til gode er 3100 kr.

Skrevet

da skal du nok ha igjen en del mer ja, etter hva jeg har forstått, men aner ikke hvor mye... pattaya skrev noe om ni tusen et eller annet mer i skatteklasse 2, så du kan jo håpe det stemmer!!!!

Skrevet

ja 9 tusen mer hadde jo ikke gjort noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...