Gå til innhold

vil dere bli spådd?? Se hit!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Syntes det blir vanskligre å vanskligre å få kontakt med disse spå damene her inne.. Jeg veit om ei dyktig og seriøs dame som kan spå dere.. Hun har stor pågang, så det lønner seg å være rask ute nå..annbefaler henne på det sterkeste.............

[email protected]

lykke til..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja og verre blir det, forstår at folk har det travelt med familie og jobb osv,,men det er da helt håpløst.. Jeg ble faktisk også beskyldt for å teste en her,, at jeg fant på livs historien min,,nei veit du hva.. hun kunne heller ikke føle meg skrev hun.. Ska ikke si høyt hvem denne personen er., men hun har faktsik spådd feil her inne noen ganger.. så mhun har j desverre ikke noe tro på.. Så dumt at slike mennesker ska klare å ødelegge for de som faktisk er flinke her inne.. Har ventet på svar 1 mnd snart.. vil da si j er meget tålmodig da ja,, men ingen kunne gi meg noe svar på det, så da spurte jeg like godt en aen ei jeg..som j har brukt før , og som jeg veit spår rett..

 

hun tar ca 100 kr, det er kjempe billig da,, de andre tar fra 350 kr for et enkelt legg, så det er flott at hun har en slik pris da..

Veit at hun har mange faste kunder, som er meget fornøyde assa..

hun har vel en hjemmeside å, men den husker j ikke...men ska komme tilbake til det ja

 

det er vel 2-4 a4 sider hun skriver ned det hun ser... så du får mye for penga da..

Lykke til..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja og vi tar ingenting her inne :o)

 

kan godt ta betalt jeg og...da kan jeg sitte hele dagen og tjene en hel masse.

men no er det sånn at jeg bruker mine vener for å hjelpe andre og ikke til min egen fordel.

 

vi som holder på her inne har ikke bare dere..men rundt oss her hjemme også...ihvertfall jeg...her kommer det forlk hjem til meg for å bli leste + mail + msn + at jeg har barn,mann og hunder som krever sitt.

 

så denne utakknemmelige sytingen kunne du ha spart deg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter kimby fullt ut.... vi gjør dette på fritiden, det lille vi har.. helt gratis:) og vi prøver å svare alle... men noen spør flere ganger og noen bytter nick og vi rekker ikke alle sånn er det bare.. og noen er vanskeligere å lese enn andre, ihvertfall får min del.. også over nettet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det er enkelte dere spår om igjen og omgjen , det kan godt hende at dere ikke ser at det er samme personen, sia dem skifter nick,, rart at det egentlig ska gå ann å skifte nick,, merklig.. men har fått med meg at mange gjør det ja,,

vil nå si at du reagarte tvert jeg skrev dette innlegget ,men jeg har spurt flere ganger om å bli spådd, det var det ingen som gadd å ta seg tid atil nei, men nå svarte dere tvert,,merklig det da,,, hvis du leste alt jeg skrev så skrev j at det er forstårlig med at folk har jobb og barn og et hjem,,, men jeg kunne vel ikke lukte at du tok folk hjem til deg.. eller at du spådd dem på msn.. veit det er mange som er meget oppgitt over å være her inne, men dem tør ikke å si noe , sia dem ikke vil ha bråk..

jeg kunne gledelig ha betalt dere penger jeg,, Så lenge jeg veit dere er seriøse så hadde jeg gledelig betalt ja... men da kun til dere 2 ,sia jeg føler at dere er de flinkeste-

dere så da selv deres kollega bekyldte meg for at jeg jugde , at jeg fant opp livs historien min,, ,(men det ska da neppe gå utover dere da) syentes det var meget rart, da dere som er synsk ska da kanskje klare å se om j juger om det eller om det er slik livet mitt er,, sku ønske livet mitt ikke var slik ,men det er noe bare sånn.. jeg spurte dere flere ganger om jeg kom til å gå gjennom fødslen alene,, det var det ingen som ville svare meg på..da dette var veldig viktig for meg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg forstår da det..

Jeg skrev vel det å, at det er forstålig med full jobb, hus og unger . at man ikke rekker alt på en gang.. men dere spår da de samme flere ganger,, fikk me dmeg at noen hadde skifta nick, fortsår ikke at det går ann da,men men,,

jeg kunne gledelig ha satt inn penger til deg jeg,, ikke noe problem,,

men jeg vil da si at jeg har vært veldig tålmodi,,,og da, venta sikkert 1mnd på svar nå, prøvd med nye innlegg å...

Det kan hende det ja, at noen er mer vansklig å lese enn andre,, dette veit du bedre enn meg veit du.,...

men jeg hadde håpet på å vite om jeg slapp å gå gjennom fødslen alene ,men ble bare så opgitt over at jeg aldri fikk svar, men at andre fikk svar flere ganger.... Sia dette betydde så mye for meg ble jeg bare så oppgitt...

 

har da gitt dere skryt før jeg,, hadde et innlegg på her for en stund sia hvor jeg skrev at jeg synets dere var så snille som gadd å svare folk,, tror ikke jeg fikk noe svar på det.. så utakknemlig er jeg vel ikke helt vel...

ja ja ,,,

ha ne fin kveld ihvertfall...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei tussimor..:) må ærlig innrømme at jeg ikke kan huske å ha sett innlegg fra deg.. jeg hopper ikke over noen bevisst.. så da beklager jeg sterkt, som sagt så prøver jeg å svare alle... men hvis du vil så legg inn et nytt innlegg så lover jeg å se på det..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei du!!

Oki, trodde bare at dere overså meg skjønner du, sikkert litt svangerskaps hormoner ute å går å,, hehe,, så jeg overreagerte kanskje litt, beklager det...

 

tusen takk ska du ha...Du skjønner jeg gruer meg sånn til fødslen og lurer fært på om jeg må gå gjennom den uten barnefar , og om barnefar kommer til å ta kontakt med babyen noen gang????..han er født 02-09-71

så lurer jeg på om barnefar og jeg noen ganger blir sammen igjen eller hva som skjer med kjærlighets livet mitt.....

jeg er født 17.10.79...

Vil gjerne vite alt du får opp..

tusen takk ska du ha,,

ha en fin kveld.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei...:) da har jeg sett på deg litt...

Ja, dette er ikke dit første barn føler jeg..? har du to til ? jenter tru.. .de har alle samme pappa..? Føler også at det ligger en gutt i magen din..:)

Føler at dere vil finne tilbake til hverrandre...mmm han er sammen med enn annen eller? fikk opp en annen jente på han, men det virker ikke seriøst... alt har skjedd så fort liksom.. mye på engang.. Om du må gå igjennom fødselen av alene.. er jeg faktisk litt usikker på.. jeg føler at han tar kontakt etter fødselen ja.. men er i tvil om selve fødselen..Men jeg får følesen av at det er dere to.. han kommer til å være så stolt av sønnen sin... jeg ser det får meg...

 

Ønsker deg alt lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Cec26;

Tusen takk for at du tok deg tid til å se på meg..

Så gode nyheter da,, ja må bare smøre meg med tålmodighet jeg da..

ja,det stemmer jeg har 2 jenter fra før med han, og venter mest sannsynelig en gutt.

Så koslig å hør at han kommer til å bli stolt av sønnen sin, var så redd for at gutten vår sku vokse opp uten en pappa , hvis du forstår..

For en jeg spørre om det er langt i tid at det blir oss 2??? F eks 1 år eller noen mnd eller 6mnd eller noe sånt??

Tusen takk

 

HVa sku jeg gjørt uten deg??

Ha en fin dag..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...