Gå til innhold

Alle sammen, kom igjen nå!


Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa

Anbefalte innlegg

Det går stort sett greit for tiden. Slått meg til ro, så godt som det kan gjøres i vår situasjon som prøvende, men noen dager.... noen dager får man bare så inderlig lyst til å gråte... Rikig bælje det ut, hyle kaste ting i veggen banne høyt og sverge til gud om det ene eller andre jeg skal gjøre bedre bare jeg blir gravid. I dag har jeg en skikkelig sånn type dag. Og jeg tror neppe jeg er alene... Så, denne linken vil jeg at vi alle skal fylle med et frustrert brøl. Oki?

 

 

VVVVVVVÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HYYYYYYYYYYYYYYYLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOGGGGGGGGGGGGSSSSSSSSSSSSSKKKKKKKKKRRRRRRRRRIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Yup, det kjentes deilig ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Må ta et til.....

BBBBRRRRRRRRRRØØØØØØØØØLLLLLLLLLLLLLEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå

jeg er såååååååååååååååååå raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar,men det gjør så godt....

Og nå ble alt så meget bedre...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare ta en siste igjen før jeg går av nettet:

 

 

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr snøft æææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...