Gå til innhold

Hva skjer 'a??? Kroppen min er raaaaaar......


MaybeMe?

Anbefalte innlegg

Huff, nå blir jeg skikkelig forvirra her. Kroppen og syklusen min er heeelt på tur. Forrige uke fikk jeg plutselig EL nesten en uke for tidlig, fra ca. dag 20 til dag 14. Litt irritert over det, for hadde jo ikke startet med kosen pga. eggledere-røntgen og kveldsjobbing. Ble kun litt kos to dager etterpå, noe som vel var aaaaalt for sent for å treffe på noe egg. Men kos må man jo ha læll. :o)

 

I dag, 8 dager etter EL begynte jeg først å spotte litt, deretter kom det litt friskt blod. Normalt ville jeg jo blitt overlykkelig, og trodd at det var den berømte festeblødninga, men siden vi siktet så ufattelig dårlig med den eggløsninga er det jo svæææært liten sjanse for det...

 

Så nå lurer jeg på hva i alle dager det er som skjer med den syklusen min nå? Har alltid hatt lutealfase på 13 dager, selv om eggløsningen har hoppet litt frem og tilbake. Vet dere om noe som kan påvirke denne? Jeg har jo hatt den røntgen-undersøkelsen, med rør og kontrastveske opp livmorhals, kan dette ha hatt noe å si? Jeg har også tatt Dong Quai denne syklusen, og tenker at det kan være grunnen til at EL kom så mye tidligere.

 

Blir gaaaal av å fundere på så mye rart!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lille venn.....

Lurer på om ikke jeg har hørt at du kan blø litt etter en slik undersøkelse som du har hatt...

men du vet aldri...når kan du være helt sikker på når EL er ? hehehehe....jeg visste ikke og trodde det ikke var noe denne gang....men det gikk...Så du vet aldri !!!

 

Håper noen andre med erfaring kan svare deg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...