Gå til innhold

Noen som vet hva symtomer på svangerskap utenfor livmoren er? - eller når egget fester seg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har vondt/stikninger på høyreside nederst i magen (tror det er der ene egstokken kan være) noen som vet hva dette er? skal ha ikm 15. Håper eg er gravid? eller kan det være at eggefester seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva stikkingene kan være. Men jeg kan svare deg på svangerskap utenfor livmor. Jeg har en nær venninne som nettopp hadde det nemlig.. Og hun oppdaget det ikke før det var for sent, og det er dessverre det som er vanlig tror jeg.. Hun var 7 uker på vei da hun fikk STORE magesmerter. Da var det egglederen som hadde sprukket fordi egget hadde vokst seg for stort.. Hun måtte operere og har nå bare 1 eggleder igjen...

 

Det er imidlertid sjeldent man får svangerskap utenfor livmor.. Så bare slapp av.. Jeg har inntrykk av at de fleste kjenner stikkinger her og der.. Så det er helt normalt.

 

Hilsen Loise77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min søster begynte å blø samtidig som hun fikk magesmerter. De ble verre og verre og det endte med at hun måtte operer bort ene egglederen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...