Gå til innhold

etterlysning av hjemmeside


spuntemor

Anbefalte innlegg

Jeg var veldig interessert i å føde mitt andre barn hjemme, men siden terminen var midt i fellesferien lot det seg ikke gjøre å skaffe jordmor. Var overrasket over hvor negativ jordmoren jeg gikk til kontroll hos var. Fødselen stoppet riktignok opp og ble ganske tøff (på sykehuset), men i ettertid har jeg tenkt at jeg faktisk tror føselen kunne gått sin gang på en bedre måte hvis jeg hadde sluppet å reise til sykehus midt på natten etter vannavgang, delt en smal og hard seng med mannen min og mistet søvnen den natten. Utgangspunktet ble dermed dårlig og ting stoppet opp...

 

Det jeg egentlig lurer på er om noen har adressen til en kanadisk (tror jeg) hjemmeside som jeg ble fascinert av da jeg var gravid sist i 2000. Det var ekstremvarianten av hjemmefødsel. En dame som fødte ute under ett tre mange mil fra folk, uten innlagt vann i huset mens datteren på tre tuslet rundt og lekte. Blir vel ekstremt etter min oppfatning, men var fascinerende å lese om allikevel. Har prøvs å finne siden nå, uten hell. Noen som kjenner til dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...