Gå til innhold

HjElP- hVa KaN dEt VæRe??????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hodet ligger festet (20dager igjen) men av og til så føles det som han beveger seg helt nedi greiene...- om dere skjønner...trodde hodet lå der jeg(er akkurat som små bobler og de skiler)... har sett at hodet er festet på ultralyd.... hva kan det være????syntes det e ekkelt fordi det føles jo som det skjer ikke langt fra "åpningen"

 

en ting til jeg lurer på, når jeg våkner etter å ha sovet har jeg sååå vondt i sidene på magen - det føles som det rakner inni der/ eller at noe blir trekt...hva e det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er nok fingrene h*ns :)

jeg var på ul i uke 36 og da lå han med tommelen i munnen og vifta med de andre, så kjente jeg det liksom som små maur eller noe der nede..fikk meg en liten aha opplevelse da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja kanskje det er det... litt "ekkelt" fordi det føles av og til som bevegelsene ikke er langt fra at de "skal komme ut" om du skjønner..men dvs vel bare si at han ligger godt nedi bekkenet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg føler det akkurat slik som du beskriver, har ni dager igjen. Hodet har vært festet noen uker (i følge legen), men jeg også kjenner rare bevegelser laaangt nede. Kjennes ut som noe holder på å komme ut! Det er sikkert hendene som det blir sagt her, men det kan jo ikke være god plass lenger :)

Jeg har også vondt i sidene på magen om natta. Tror det er bare tyngden av barnet som gjør det slik. Sikkert helt normalt :) Men litt plagsomt...Kanskje livmora blir litt strekt eller noe?

Uansett, lykke til videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...