Gå til innhold

Juni: kris78!!


Kakklanes

Anbefalte innlegg

Hei!! Er veldig spent på hvordan det gikk med deg hos legen!! om du må begynne med insulin heller om du bare trenger å passe på kosten.

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kom nettopp hjem fra sykehuset. Ble lagt inn pga høge verdier, men fikk heldigvis helgaperm... :)

Det bli nok insulin på meg i tillegg til å passe ekstra godt på kostholdet. Jeg er egentlig veldig positiv, og ser på dette som en ypperlig mulighet til å avslutte svangerskapet sunt, og dessuten bli et sunnere vesen i fremtiden!!!

 

Ellers så fikk vi se lillepia som nå har blitt storepia! 1500 gram (28+5 i dag), 9% større enn normalen. Ingenting å bekymre seg for (foreløpig... :)). Jeg fikk dessuten vite at jeg IKKE kommer til å gå over termin som er 28.6! Det er jo kjekt!

 

Jeg er veldig motivert til å klare dette og VET at det vil gå bra!

 

God Helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å høre at du er ved godt mot!!! Gutten min er også bare 10 prosent for stor....... derfor får jeg også gå helt til termin foreløbig......

 

Jeg vil ønske deg lykke til og jeg vil gjerne høre fra deg om hvordan det går !! Stor klem og god helg til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at vi er flere i samme båt. Jeg startet på insulin forrige tirsdag pga høye verdier etter en time og at barnet hadde vokst mye på 3 uker. Barnet var da 20% over gjennomsnittet... Skal på ultralyd igjen førstkommende tirsdag, håper at veksten har stagnert da...

Er imidlertid redd for at de kommer til og sette fødselen i gang for tidlig i og med at jeg mener at ultralyd terminen ikke stemmer(at den er to uker for tidlig), og viss de da tar barnet ut i ca uke 37, er jeg jo egentlig ikke kommet lenger enn uke 35.. Det blir jo en del for tidlig. Jeg vil gå lengst mulig opp mot termin. Håper de vet hva de driver med, og ikke tar ut barnet før det er klart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...