Gå til innhold

Spotting som ikke blir til mens - hva er dette for noe?


zzzzz-frøken

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig sikker på at jeg skulle hatt mensen i dag (jeg testet positivt på EL-test for ca 14 dager siden og har veldig regelmessige sykluser på 26 dager - har hatt det i mange år). Jeg spotter vanligvis 2 - 3 dager før IKM, og denne pp er intet unntak (spottet tirsdag, onsdag og torsdag).

 

Men det som er annereldes denne pp, er at istedenfor at spottingen blir sterkere og sterkere fram mot mensdagen (altså i dag), har det blitt mindre og mindre spotting for hver dag som går. I dag skulle tanta vært svært til stede, men ingenting - ikke spotting, ikke mens.

 

Jeg er rimelig sikker på at vi traff EL denne pp (annenhver dag metoden). Har ingen symptomer på noe som helst ellers, heller ikke mensmurringer som jeg ALLTID har dagen før og samme dag som tante kommer.......

 

Er det noen som har opplevd noe lignenede? Eller som vet om det noe om spotting som forsvinner?

 

Håper selvfølgelig at ikke alt håp er ute denne pp (til tross for spotting), men kjenner ingen som har spottet når de var gravide. Har heller aldri hørt om spotting som ikke blir til mens...

 

Blir veldig glad for litt hjelp her, spesielt siden det hører med til historien at jeg ikke har sjanse til å skaffe meg grav.test før på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Festeblødning kan jo minne om spotting.

Jeg hadde det de dagene mensen skulle ha kommet,og jeg er gravid.

 

Lykke til!!!!:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Tusen takk for svar og lykkeønskninger :)

 

Jeg krysser alt som krysses kan! Utrolig irriterende at jeg ikke har en grav.test liggende.... Har aldri kjøpt meg en siden mensen er så punktelig slik at det aldri er noe å lure på. Men nå gjør jeg jo det!!!!

 

Lykke til med spiren!!! og god påske :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...