Gå til innhold

Blir så forbanna av å vere så glemsk!!


Meg, J & L

Anbefalte innlegg

Tror det klikker for meg snart!! Gjett hvem som klarte å glemme igjen ALLE papirene (helsekort o.l) sine hos jordmor i går??? MEG... så ringer hun min sambo og avtaler at vi skal hente papirene i dag. Hvem glemmer det?? JEG... så jævlig typisk nå som det er helg og alt!! Og enda mer typisk om noe skulle skje... så sitter jeg der uten helsekort og alt! grrrrrrrrrrr.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe...er der jeg også nå..

var i butikken og handlet her en dag.

skulle gå å hent en dressing mens typen sto på vent i kassa..

tror du vi kom hjem med den gjævla dressingen da??..neppe..

husker jeg gikk for å hente den,mener jeg tok en...men fant nok istede noe annent på veien som var mer spennende..tror jeg la fra meg dressingen i is disken...

husker ikke..aner ikke..dressingen var ikke med hjem,og ikke spørr meg hva jeg har loket med ..phu...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha... i isdisken??? hehehe...

Glemte mobilen min i en cdhylle på en cd butikk i forigårs. Der lå den og ringte i timesvis før jeg i hele tatt visste at jeg hadde mista den. Når jeg henta den så sa butikarbeideren; ja, du skal vere glad det finnes erlige sjeler i verden. Den lå jo her på utstilling.

- Bare til en ekstra opplysning så tror jeg min mobil er verdt 5000,- :) hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja tror vi blir litt i svime av denne graviditeten:)

jeg husker jeg sto å så i isdisken,jeg mener at jeg hadde dressingen i hånda....men den kom seg aldrig til kassa...så ikke spørr meg hvor den ble av...hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...