Gå til innhold

hei, her er det bare å ta kontakt:)


solstraale_84

Anbefalte innlegg

hei, og gratulerer alle sammen:)

fant ut her om dagen at jeg var gravid, trur fortsatt det er en drøm, men etter to positive tester, burde en vel være det? uff, håper det ihvertfall. beregnet termin er 5 des, men de viser jo forskjellig disse terminkalkulatorene på nettet. en sier 5, den andre 7.

masse å snakke om, så vær så snill å ta kontakt:)

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Trine!

Gratulere me den lille inni magen din....

Føles rart ja, det kan æ tru...Det har liksom enda ikkje gådd opp førr mæ...Veldi rare greier...:) Men veldi kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen. Vi skal nok prate mye sammen fremover, og bli bedre kjent. Hvor i landet er du fra? Er det ditt første barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, og takk alle sammen:)

kjempe koselig at dere tar kontakt:) kommer fra vikersund i buskerud:)

fyller 22 i juni,nog venter nr 1. har dere merker at terminkalulatoren på barn i magen er litt foran de andre, feks på mammanett? blir helt forvirret jeg:)

har dere vært hos legen enda eller? skal den 18 april, spent ja:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har fått 3 forskjellige terminer jeg, hehe.. men legen sa det var 3. desember så jeg forholder meg til den!

var til legen på fredag, tok bare blodprøve og blodtrykk, skal tilbake 16 mai og ta celleprøve og gu. gleder meg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lille-lupp:)

 

så på alder, at vi er like gamle trur jeg:) fyller 22 i sommer. gleder meg til å dra til legen. har fortalt til familie at jeg er på vei alt. huff. he,he. burde kanskje vente, men jeg greier ikke å holde kjeft:)he,he.

 

godt at det er fler som har fått forskjellig termin, beregner de det ut ifra første legebesøk eller?

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir 21 i år jeg da!

vi har også fortalt det til alle, vanskelig å holde tett om noe sånnt ja!! og pappaen er så stolt at jeg fikk gratulasjon på radioen, hehe:) vi gleder oss kjempemasse! er dette din første?

 

ja, legen regnet ut termin på første besøk. men den kan forandres senere ved ultralyd tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er visst gravid jeg også gitt. Det ante meg da jeg flere netter på rad ikke kunne sove på magen fordi puppene var så ømme. Kjæresten min forholdt seg mye roligere til nyhetene enn meg, for jeg ble ganske stressa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så mye med dagen som var:)

he,he. så heldig du var å få gratulasjon på radio og greier, det er vel litt stas:)

 

åssen er formen til alle sammen nå da? begynner dere å merke noe mer?

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...