Gå til innhold

Er ny her jeg......


MorraTeFreja

Anbefalte innlegg

......pussig, men jeg føler meg ikke "moden" selv om jeg er 69-mod.

 

Men her er i allefall litt om meg:

 

Jeg bor i Oslo, er gift (men skal ta ut separasjon så fort han får ny adresse) venter barn med en annen... ooops.....!

Til tross for "rotet" rundt graviditeten, er jeg hoppende glad for det som har skjedd. Jeg har nemlig PCOS og har alltid fått vite at jeg ikke ville bli gravid på normalt vis. Så jeg hadde slått det å bli gravid helt fra meg, og hadde det egentlig fint med det. Forholdet hadde jo skrantet i lang tid.

Men så skjer det da, jeg møter en annen, vi har en deilig, heftig tid sammen, og der satt den gitt. He-he. Vi ble begge veldig sjokkert, men han tok det greit, selv om det ikke kommer til å bli oss. Det er en lang historie som kan komme en annen gang.

 

Så nå går jeg her og gleder meg til å bli alenemor til mitt lille dansk-norske prosjekt, har hele familien og alle vennene i ryggen og føler meg bare priviligert.

 

Ikke nok med det, men da jeg var hos legen i dag ville han se om han fant hjertelyden......wow....det hadde jeg ikke forventet at han ville forsøke. Jeg er kun ca 10-11 uker på vei. Men han fant den.....jøje meg for en opplevelse!!!! Kjente hvordan hjertet mitt vokste og vokste da jeg hørte de hurtige hjerteslagene til min lille skatt. Klarer liksom ikke forstå at det er sant, men det ble mer virkelig i dag.........sitter bare og smiler. Godt jeg har ører, ellers så hadde smilet gått helt rundt.

 

Ha en fortreffelig helg/påske alle sammen. Vi "snakkes" garantert igjen.

 

 

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er også ny her, tar sjansen på å starte opp i debatten selv om jeg er kun kort tid på vei...

 

Jeg kjente så godt igjen følelsen du beskrev når du hørte hjertelyden! Med min første sønn var jeg litt "umoden" på dette med graviditet og gikk ikke til lege før jeg var ca 3mnd på vei. Jeg var helt uforberedt på at jeg skulle høre et lite hjerte inni meg! Det var en utrolig sterk opplevelse som gjorde at jeg plutselig fikk bare positive følelser til det å være gravid. Fortsatt elsker jeg å ligge inntil denne gutten som nå er blitt 7 år og høre hjertet hans.

 

Nå gleder jeg meg til å høre hjertet til den lille attpåklatten jeg ruger på for første gang!

 

Lenke til kommentar

Hei og velkommen , Jenny 36!

Jeg forstår deg så indelig godt ! Jeg er også en PCO mamma:) Ingen som ikke har opplevd det du beskriver kan forstå det fullt ut ;)

Jeg ventet 14 år på å bli gravid jeg , hadde fått samme beskjed som deg.Og etter et samboerskap som ikke tålte påkjenningen med prøverør, traff jeg en annen som jeg "vips" ble gravid med på aldeles hjemmelaget måte etter 4 år!

Nå venter vi nr 2 , også hjemmelaget :)

Så , masse , masse lykke til videre i svangerskapet , Jenny !

Blir spennende å følge deg :)

Klem fra meg :)

Lenke til kommentar

Gratulerer!

Og velkommen hit - det er så koselige jenter her inne at dere ikke blir kvitt meg selv om jeg har født;-)

Lenke til kommentar

Annonse

Velkommen til alle nye ;)

Godt å se at ny-rekrutteringen fungerer som den skal... Alle vi som føder snart eller har født allerede har jo ikke lyst å kutte ut dette forumet ;)))

 

God påske!

Lenke til kommentar

Velkommen Jenny - og gratulerer !

Jeg er også Oslo-jente, og håper du vil bli med på treffene etterhvert, for jeg har så lyst til å få meg noen flere venninner i Oslo (kjenner ikke så mange, bare bodd her kort tid)

Jeg er 38, gift,og såvidt (4+5) på vei med nr.2,så jeg drøyer litt før jeg tør å gå på treff enda.

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg her inne!

 

Lenke til kommentar

Jeg er også klar for å komme på treff når det blir arrangert. De fleste av mine venner har flyttet fra byen, så jeg har plass til flere i livet mitt.

 

Vi har en spennende tid forran oss. ;-)

 

Jenny

Lenke til kommentar

Velkommen hit...Gratulerer. Norsk-Dansk, høres ikke dumt ut... Det blir helt sikkert et flott resultat.... Jeg har nå 4 barn.... De tre første med norsk far ( selv er jeg svensk)... Det ble strålende resultat... Den siste er et svensk-dansk prosjekt og like bra:-))

 

Sier som attpåklatten:-) Dette er en koselig side med mange flotte damer:-)). Så det ser ut som om vi som født, henger kvar her ja:-))

 

Som sagt velkommen skal du være:-))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...