Gå til innhold

uke 25 venter to:-)


mamy79

Anbefalte innlegg

Er gravid med to gutter,de er en eneggede ,gleder meg ,og gruer meg .Lå på sykehuse i 8 dager da de fant oppning(ca1cm). Må holde senga det er kjempe vansklig ,er vant til stress. ER DET NOEN I SAMME SITVASJON:-)

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Oisann, det hørtes ikke mye kjekt ut!!! Er likt som deg på vei med tvillinger, toeggede.

Du får prøve å se på det som en invistering. At hver dag du ligger, får de en dag ekstra inni magen din, og det er den beste plassen de kan være - og der vil de være så lenge som mulig.

Du er vant med å stresse sier du, nå kan du ikke gjøre noe annet enn å ruge. Er du glad i å lese? Finn en god bok.

Ble litt nysgjerrig også jeg, hvordan oppdaget du at du hadde åpning på en cm? Merket du det selv. Har vært inne på tanken at noe slikt kan skje etterhvert.

Uansett - lykke til!!!

Lenke til kommentar

Hei mamy!!

Jeg er også gravid med eneggede tvillinger, bare det er jenter jeg venter da..:)

Er du kommet hjem fra sykehuset nå da? Skjønner godt at det er vanskelig å holde sengen, spesielt hvis man er vant med å være i aktivitet... Har du barn fra før og kanskje? Du får se filmer, lese bøker, chatte inne på Bimmen, og prøve og kose deg mest mulig..:)

Her er det bare å telle timer og dager, hver dag er en dag nærmere mål..

Du får ha lykke til!! Du får ta å oppdatere oss videre, jeg er iallefall ofte innom her og ser om det er nå nytt å høre..

Lenke til kommentar

Føler med deg...

Jeg venter 2 jenter, er ca 25 uke (litt uenig i ny termin). Fikk flere kynnere i helga som var, det gav seg ikke helt før jeg la meg i badekaret ei stund. Merker at jeg er litt mer redd for stress nå enn tidligere. Kan ikke helt tenke meg hvordan det blir og plutselig bli liggende. Er selv vant til en del stress. Nettopp blitt 50% sykmeldt.

 

Prøver å slappe av mer nå for jeg vet at hver dag fremmover er viktig for barna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...