Gå til innhold

Vi med IKM 15 april påskeaften


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Håper vi får et stoooooooooooooooooooort påskeegg:-)

 

Som ikke går ut før om 9 mnd, hehe.

 

Lykke til jenter, glad jeg har dere her inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TAkk og i lige måde..

 

Jeg ønsker meg sårt et påskeegg med en grav.test oppi.. som helst skal vise + etterpå...Huff...

 

Det er leeeeeeenge å vente en hel uke altså.. huffoghuff...

 

Men det er bare å prøve neste måned om det ikke funker nå... Da blir det jo muligheter for januarbarn i stedet, og det er bra;-) hihi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere alle?

 

Denne siden måååå vi ha opp på første-siden...

 

Hvordan er det med symptomer?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg med her! har og ikm 15.

Håper dette blir en positiv påske. Reiser på ferie torsdagen. Så tror eg tar en "tre dager før test" altså CB test før vi reiser. Kanksje påsken begynner med et JIIIIIIPPPPPPIIIIIII!!!!!!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MElder meg inn her jeg også :-) Lykke til alle sammen.. Gi beskjed om hvordan det går ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

symptomer :

 

Utrolig mens smerter i går.

Kvalm, vondt i puppa og det stikker og har til tider litt mens smerter. Vet ikke hva det betyr jeg, men håper på at det er graviditetssymptomer :-)

 

Det med mens smerter er uvant or meg før mensen kommer.. Så ja, kanskje? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Jeg har på måte alt det andre... men IKKE menssmerter og ømme pupper.. så det er nok bare innbildning fra min side... så regner med jeg skal inn i min 3pp etter neste helg:-(

 

Åh.. hadde egentlig trudd det kom til å gå bra denne mnd, men neida!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dytte, dytte*

 

Hvordan er det da, jenter? For opptatt med kosing til å være inne på BiM? hehehe... Neida, jeg bare tuller.. men få hør om MASSE symptomer.. hvis ikke maser jeg enda mer.. er ei skikkelig mase-kjerring.. hjehe

 

 

VIl så gjerne være gravid---- som de fleste her inne ---- så jeg leter etter ALLE tegn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:-)

Jeg har ingen tegn,bare litt sprengende pupper til tider, men det har jeg hver gang før ikm, denne gangen skal jeg ikke la meg lure av det, hehe.

Tror ikke det har skjedd denne pp heller så jeg hopper nok over til 6 pp etter påske ja.

Blir sliten av det her jeg....

Det eneste er at jeg er sykt trøtt om kvelden, sovner før hodet treffer puta og klarer ikke være oppe like lenge.

Men trøster meg med at det er årstiden..

Jeg kommer ikke til å være her de 3 første dagene i påsken da, så jeg får ikke fulgt med dere:-(

Men kommer sterkere tilbake 1 påskedag da:-)

Og da........... håper jeg dere har gode nyheter til meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser hardt på det her også...

 

Huff.. er skikkelig pessimistisk ovenfor denne pp nå.. og er meget innstilt på at jeg går inn i min 3pp etter neste helg,, huff.. nå kan tiden bare gå...

 

 

Ikke fullt så optimistisk her nei... selv om jeg kjenner stikkinger og er kvalm og det rumler litt i magen.. (oppblåst og mye luft..) men ikke så veldig ømme pupper.. det er litt rart, for det bruker jeg å ha før IKM allefall... jaja..

 

Tør ikke være positiv, er så redd for å bli skuffa...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også IKM på påskeaften, råspent. Prøver å holde meg veldig "negativ". Er kvalm når jeg står opp, men sier til meg selv at det er innbildning. Skulle jo ikke skjedd noe med kroppen så fort, enda ei uke å vente.. sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

rampen:-)

første gang jeg var gravid så hadde jeg masse luft, prompet i ett sett, hehe.

Det stakk i magen hele tiden nesten.

Og puppene ble vel først sykt ømme etter at jeg testet positivt.

Du har mange tegn da, kvalm å...

hmmmmmmm

kunne ønske jeg kunne gi deg et svar.

krysser fingrene for deg jeg vennen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme tenker jeg...

 

Prøver å spise, tenker at det går over da, men nei.. nå buldrer det som værst i magen... :-(

 

Og kjenner "drag" og stikninger i lysken... uff...

 

redd for at det bare er innbildning... :-(

 

Blæh!

 

Sist gang hadde jeg kun ømme pupper, og det til GANGS... (Har ei jente på 3 fra før.. så det er fire år siden jeg var gravid... Iiiiikk...glemt alt, jeg...)

 

 

Vilvilvilvil være gravid...

 

 

Huff.. takker for støtte, godt å blåse ut litt herinne suns jeg..

 

humøret ditt stg.sweetie?

(mitt er lunkent om jeg kan kalle det det.. sur og tver.. hehe...)PMS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iflg samboer er det ikke så galt sier han.

Men, jeg merker at jeg blir fort deppa bare, og irritert da.

Men det kan kan komme av så mangt:-) som PMS:-((

 

Jeg har ingen fra før jeg da, mistet i en SA i november.

Nå skal jeg spise litt, kommer på senere.

 

Kan godt legge meg til på msn om du har:-)

[email protected]

 

kz kz

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt deg til..

 

Deppa og irritert blir jeg og.. iallfall irritert.. på gubben...hihi men det får han bare tåle...

 

Trist å høre om SA`en.. da synes jeg det er på tide med en ny spire som klamrer seg fast denne gangen..

 

Huff... tenker bare på denne prøvingen jeg nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så fint at du har lagt meg til:-) Morro å følge hverandre vet du:-)

det gjør jeg å. Det er det første jeg tenker på når jeg våkner og når jeg legger meg, samt gjennom hele dagen.

Blir sliten oppe i hodet til tider.

Den babyen må bli utrolig sliten i bena sine som løper rundt oppe i hodet mitt hele dagen, tihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha.. kanskje det er det som skjer?

At babyen springer rundt? hmm.. la oss håpe det..

 

Hihi... det er det eneste som jeg tenker på også... nesten litt småtragisk vettu.. å gå å innbille seg ting hele tiden.. kvalme og alt mulig annet.. så er det ikke sikkert at jeg er gravid en gang..

 

hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

Da er jeg her igjen. Her går det greit. Kan ikke melde om noen symptoner egentlig, kan være enig i den oppblåste magen, men det kan vel komme av flere ting, helg og mye mat og godt... Men på fredag fikk jeg voldsomt til "vann i munnen" hele dagen, men det har blitt borte igjen... I tillegg har jeg vondt i brystvortene, men det har jeg vært like før mens før også, så tør ikke ha noen forhåpninger... Drar på påskeferie til onsdag, så tror ikke jeg skal sjekke før jeg drar, bare håpe at graviditetstesten kan komme til nytte når vi kommer hjem igjen på mandag... Så får jeg vel holde meg unna alkoholen denne påsken, for sikkerhetsskyld... :) Men håper i alle fall at det har klaffet for noen av oss her. :)

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her går det i den samme tralten. meeeeeeget utålmodig og innbiller meg de fleste tegn på graviditet tenker jeg..

 

men har en meeeeeeget oppblåst mage til tider og luft i magen.. huff.. småkvalm og ekkel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!! Synes dette var spennende lesing så jeg slenger inn et innlegg. Har IKM 16-17 april, så jeg hører nesten hjemme her inne. Jeg kjenner absolutt ingen symptomer. Litt innbildt noen ganger, men ikke noe tydelig. Føler at denne gangen må det bare skje, men kan liksom ikke tro det heller. Vet at skuffelsen denne gangen kommer til å bli kjempestor. Venter og venter på dato for IKM.... Blir spennende å høre hvordan det går med dere som ligger en dag eller to foran meg. Kan en CB vise resultat tre dager før tiden?? Har fire tester på lager..

 

Masse lykke til jenter!! Og for de av oss som ikke lykkes denne gangen heller, vi må ikke miste motet..

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sier det iallfall...

 

men jeg aner ikke... jeg må bare teste snart.. for jeg blir gaaaaal av denne ventingen

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...