Gå til innhold

Hei 62-mod!


Spira

Anbefalte innlegg

Hei, tusen takk for hilsen tidligere. Skjønner godt at du har tenkt å kutte ut disse sidene snart, siden du ikke skal prøve flere ganger. Ser du har registrert at Puppi er tilbake og allerede ruger, så du må vel innom etter påske tenker jeg å se hvordan det går med henne.

Jeg har snakket med Finland, og regner med at det blir fryseforsøk i uke 20/21 så da får du stikke innom en tur igjen i begynnelsen av juni, så får du høre resultatet. Det skal nemlig være positivt neste gang!!!

 

Ønsker deg ei riktig god påske, og takk for at du har fulgt meg på veien her inne. Kos deg masse med den lille prinsen og din kjære i påsken.

 

Stor klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei Spira

 

Så hyggelig at du tenker på meg også!! Ja som du skjønner har jeg tatt helt fri fra alt i påska - også fra denne siden. Jeg har hatt en fin påske og kost meg med min lille familie - og håper at du også har kunnet slappe av litt og kommet deg litt til hektene igjen.

 

Jeg blir så glad når jeg ser at du skal til igjen om ikke så lenge og kan ikke få sagt nok hvor mye jeg håper at det endelig skal klaffe for deg.

 

Stor klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...