Gå til innhold

September: I dag har jeg kapitulert


tre@sko�fikk jente 1 dag over�

Anbefalte innlegg

Har virkelig gått over til de gravides rekker 'på ordentlig' i dag - har nemlig begynt å bruke mammaklær (er i uke 17.)

Begynte å bli plagsomt med bukser som strammet midt over magen når man ville sitte, så jeg har kapitulert.

 

Magen ser mye mere gravid ut og mindre tjukk ut nå da:) Trenger ikke gå å holde inne magen hele dagen heller, kan slippe den ut nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som vet om det er vanlig å måtte øke størrelse på mammaklær utover i svangerskapet? Jeg tenkte liksom at jeg skulle ha de buksene jeg kjøpte nå gjennom hele svangerskapet. Men jeg synes den ene (med stikk i livet) allerede virker litt stram over magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok vanlig å øke i størrelen, ja. Jeg har alt arvet et par bukser av ei venninne som er noen mnd lengre på vei... Noen bukser er kanskje strammere i strikken enn andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 20 og er 2.gangsfødende. Har en gutt på 2,5 år:-) jeg har fått en liten kul på magen nå og kan ikke skjule den lenger:-) Men mammaklær har jeg ikke investert i enda.... har kikket litt, men finner jo ikke noe fint.... har kjøpt meg to bukser med lavt liv og i stretch i en str større en det jeg pleier å bruke... har god plass i de foreløpig... og så kommer det jo en tid etter fødselen der de vaqnlige klærne ikke sitter som de skal, og da ken jo disse buksene kansje gjøre nytten... Brukte mammaklær (bukser) sist, men ikke før mot slutten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...