Gå til innhold

Midtimellom-mage (her også)


Gjest

Anbefalte innlegg

Når begynte dere med mammabukser?

Har sånn midtimellom mage, og føler vel egentlig at det kanskje er litt tidlig med sånne bukser? Men nå passer faktisk ikke de gamle buksene noe særlig lenger! sitter alltid med knappen oppe hjemme, og orker nesten ikke å kneppe igjen,når jeg skal ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt en mammabukse som er lav i livet og den bruker jeg nå fra jeg er 17+.... Den er ikke like stor som de andre mammabuksene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå med det som er behagelig du!!JEg går med snekkerbukse nå-ikke veldig stor mage, men MYE deiligere enn å presse seg inn i en av de vanlige buksene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.....

Er ute i uke 12 no og jeg har begynt med mamma bukse.....:)

Klarer ikke å gå med vanlig bukse lengre, for da må knappen opp ;)

Vet det er tidlig, men pytt, pytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant et par bukser med bred strikk i livet på HM (vanlig avdeling), de funker helt glimrende. Er i uke 16 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er i uke 17 og har såvidt fått en liten kul på masgen, endelig. om kvelden er magen stoor, full av luft, hehe.. jeg kjøpte min første ordentlige mammabukse i går, og er vledig fornøyd. magen er litt for liten foreløpig, buksen sklir litt ned, så jeg bretter ned den strikken som skal være over magen så lenge, og da sitter den fint. mye bedre enn bvanlige bukser. gå med det deu synes er behagelig, ingen vits i å ha ting som klemmer på magen og den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er i uke 15 nå.. i uke 13 brukte jeg mammabukser... og treningsbukser .. men nå er jeg inne i de gamle buksenene igjen.. og det går bra,, (bytter ut til litt slakkere bukser på kvelden da.. hi hi )akkurat som jeg har dager jeg er veldig oppblåst og da gjør det litt vondt med ting som strammer.., men tror det går litt opp og ned ;=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det akkurat som Ragamuffinbaby ;=) bretta ned kanten jeg og .. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...