Gå til innhold

Problemer med forhjulet på Quinny fresstyle 3xl comfort. Andre?


mamma'n til Maja&Emilie

Anbefalte innlegg

Har ei ny Quinny vogn, og det svingbare forhjulet er veldig vinglete...Andre med dette problemet? Dette fører til at vogna vingler når man triller litt raskt eller triller vanlig på bart føre. Har tatt av hjulet og prøvd å sjekket hva som er galt, kan det være hjullageret som er i uorden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har den, og har ikke hatt det problemet med min ihvertfall... Du kan jo prøve å skifte hjullagret om det går an.... Eller få de på butikken der du kjøpte den til å se på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei har hatt vogna og måtte bytte forhjulet pga det samme problemet. Mange av comfortene har dette problemet. Du må gå til butikke du kjøpte den av og få nye hjul, det eneste som virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.jeg må si at jeg har en sånn og er kjemmpppeeeeee fornøyd :) ik velter den lett ( har ik opplevd det elle nesten velt eller noe ), stødig og god og trille...er heldig å har stor bil så trenger ik slå den sammen...selv om kalesjen er åpen så har lille gutt aldri vert kald ( han sover i dunpose og har ull hjelm på!!! Er veldig fornøyd og eg har prøvd maaaaaange vogner!!!

syns bare eg måtte skryte litt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...