Gå til innhold

NÅR kjøper dere vogn?


Mai24

Anbefalte innlegg

Jeg lurer, ja ;)

Hvor langt er dere/var dere på vei?

Jeg kikker og kikker på nett, men føler at det blir litt tidlig å begynne enda - det er jo så spennende.. hehe :)

 

 

(17 uker i dag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

he he he

med vår 1 datter venta vi til dagen etter hun var født. fikk den i gave av svigers den gangen og jeg hadde sett meg ut ei. den var kjempepoppis da så de hadde mange av det merket.

når vi fikk vår datter nr 2 hadde vi rukket og solgt unna den gamle vettu(vognfreak som jeg er)

da kjøpte vi importert og fikk den sendt hit rett etter påske i fjor. lillesøster kom ca 1 mnd etterpå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med nr.1 kjøpte vi vogn i jan / febr, hun er født i juni. Hadde nok ventet lenger om det ikke var for at den vogna vi ville ha plutselig var til salgs. Denne gangen har vi enda ikke kjøpt vogn, har termin om 6-7 uker. Vi vet hvilken vogn vi vil ha, og hadde det ikke vært for at alle butikker har den på lager så hadde vi nok vært litt sent ute med å bestille - leveringstiden hvis det ikke er lagervare kan være 2-3 måneder. Vi kommer nok til å kjøpe vognen over påske tenker jeg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte vogn i uke 32.. Var en brukt simo kombi.. :) Og bra var det, for 2 uker senere var jenta mi PLUTSELIG her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuups...jeg kjøpte den litt VEL tidlig jeg da...8 uker på vei...hehe...emn fikk et bra tilbud. nå er jeg i uke 14. og vognen står her å gliser mot meg,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den ca 1 mnd før snuppa kom til verden. Men akkurat da var vogna på salg til omtrent Gibortpris i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med førstemann kjøpte jeg den 2 mnd før termin. Nå har jeg 5 dager til termin med neste og kjøpte vogn på mandag. Følte at det ble skikkelig stress og anbefaler å kjøpe litt lengre tid i forveien enn 2 uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 6 mnd på vei kjøpte vi vogna. Det var fordi den var på salg at vi kjøpte den da. Hadde jo selvfølgelig sett og sett og sett helt fra jeg var et par uker på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang var jeg vel rundt 30 uker tenker jeg, kjøpte da fordi det var på salg.

 

Nå har vi fra før av ett par vogner, men kjøpte søskenvogn i uke 23 ca fordi da var det på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vogna i uke 32 og det var bra for uka etter så kom lille snuppa. Ville nok ventet til litt nærmere termin om jeg var dere og vogna dere titter på ikke tilfeldigvis kommer på salg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi kjøpte når jeg var rundt 5-6 mnd på vei. Men mye av grunnen var at vi da fikk med bilsete.

 

(det setet skal byttes ut til nestemann, ikke fornøyd i det hele tatt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte når jeg var ca 6 månder på vei, men da var det 1000 kroner avslag på den da helt nye 05-modellen brio kombi med vendbart håndtak. Hadde sett oss ut den en tid på forhånd. Begynte å se på vogner da jeg var ca. 3 mnd på vei tror jeg.

Hadde nok venta litt med å kjøpe om vi ikke kom over det tilbudet. Ca. 6-4 uker før bør du kanskje tenke på å få vogna i hus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...