Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

he he he

med vår 1 datter venta vi til dagen etter hun var født. fikk den i gave av svigers den gangen og jeg hadde sett meg ut ei. den var kjempepoppis da så de hadde mange av det merket.

når vi fikk vår datter nr 2 hadde vi rukket og solgt unna den gamle vettu(vognfreak som jeg er)

da kjøpte vi importert og fikk den sendt hit rett etter påske i fjor. lillesøster kom ca 1 mnd etterpå.

Med nr.1 kjøpte vi vogn i jan / febr, hun er født i juni. Hadde nok ventet lenger om det ikke var for at den vogna vi ville ha plutselig var til salgs. Denne gangen har vi enda ikke kjøpt vogn, har termin om 6-7 uker. Vi vet hvilken vogn vi vil ha, og hadde det ikke vært for at alle butikker har den på lager så hadde vi nok vært litt sent ute med å bestille - leveringstiden hvis det ikke er lagervare kan være 2-3 måneder. Vi kommer nok til å kjøpe vognen over påske tenker jeg :o)

Annonse

Kjøpte når jeg var ca 6 månder på vei, men da var det 1000 kroner avslag på den da helt nye 05-modellen brio kombi med vendbart håndtak. Hadde sett oss ut den en tid på forhånd. Begynte å se på vogner da jeg var ca. 3 mnd på vei tror jeg.

Hadde nok venta litt med å kjøpe om vi ikke kom over det tilbudet. Ca. 6-4 uker før bør du kanskje tenke på å få vogna i hus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...