Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 bare vi nevner planene våre så ser hun på oss med litt sånn sur mine og virker ikke glad på våre vegne for 5 flate øre. hmpf.............da vi bestemte at vi skulle ha koldtbord fikk vi til svar; hvorfor skal dere gjøre alt så annerledes? nevner jeg brudekjolen svarer hun; ja du bør ikke legge mer på deg da akkurat hvis du skal inn i den der... nevner jeg annet så får jeg bare høre hva vi kunne gjort bedre eller ikke gjort i det hele tatt...kjerring ass! blir deppa jeg for jeg gleder meg jo til dette!
Gjest Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Hei! Så kjedelig at svigermor skal være negativ til alt. Prøv å hev deg over det. Det ville jeg ha gjort. Tenkt på at det er deres dag og ikke hennes. Så lenge dere er fornøyde, er det det viktigste. Jeg ville gitt f.. i hva hun mente. Håper ting ordner seg og at det blir et flott bryllup.
ZamZam Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 TRor du skal bry deg litt mindre om hva svigermor sier og mener jeg, det er ikke hun som skal gifte seg og det er ikke hun som skal leve sammen emd deg, så hun må nok bare leve med at du "stjeler" sønnen hennes. Du kan gi noen sure tilbake da som eks, vi har tenkt litt på bordplasseringen og vi har funnet ut at et tradisjonelt hovedbord vil vi ikke ha, vi vil at våre venner skal sitte ved siden av oss siden de har stilt opp så mye. Eller, vi tenkte vi skulle kjøpe kjoler til deg og min mor, min yndlingsfarge er rosa, hva synes du om dette? (finn frem bilde av noe Paris Hilton har på seg) Vi har ombestemt oss når det gjelder koldtbord, vi skal ha tapas-buffe eller tacos i stedet. Det er jo så populert for tiden.. Jeg hadde kommet til å gjort dette da, så hadde hun kanskje blitt posetivt overrasket da hun så det endelige resultatet. Kanskje du kan spørre henne litt om bryluppet hennes også? late som om du jakter på ideer, input til blomster osv. Det er i allefall DERES dag og svigermor kan gjøre sitt beste for å ligge LANGT unna dagen deres..
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Hun vil alt til deres beste.... snakk meg svigermor da. herregud, virker som dere IKKE klarer å kommunisere. Du virker utrygg på henne, tør du være deg selv ?!?!?!?
Anonym bruker Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 jeg ville rett og slett latt være å dele noen planer med svigermor i det heletatt, så slippper hun å klage på det. Spør hun, kan du jo bare si at det ikke er bestemt enda! Det er deres dag, så hun har ingenting med detaljene å gjøre uansett:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå