Gå til innhold

Testet negativt på morgen urin på quick respons men svakt positivt på clearblue nettopp nå uten morgen urin? Er jeg gravid da?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tok en Quick Respons i morges til morgen urin uten antydning til strek. Så kom mannen hjem nettopp og hadde kjøpt clearblue og jeg bare måtte prøve igjen... Den viser en svak svak strek...

 

Kan jeg være gravid eller er clearblue slik at det alltid kommer antydning til strek??

 

Slår quick respons ut senere enn clearblue. ? Leste på pernille.info at quick respons bruker 25 enheter og clearblue 50 så det burde jo hvert slik at quick respons slo ut og ikke clearblue etter mitt hode???

 

Skjønner ingen ting. Får teste igjen om noen dager men hadde satt pris på om noen visste noe her.

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testet du med begge samme dagen?? Ble din cb også veldig svak positivt?

 

>Hjelllllppppp. Tenk om jeg er gravid. Da skal det feires. Tør ikke helt håpe enda . Så rart siden det står på pernille at qr egentlig skal slå ut før cb samt at cb på meg var veeeeldig svak.....

 

Lever i håpet:-)

 

Noen andre med erfaringer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du er gravid jeg. Har tatt mange tester og CB har aldri vist svak positiv hvis jeg ikke har vært gravid. Men jeg har derimot hatt svake streker når jeg har vært gravid. QR er svakere enn CB. Lest om de som har ventet en hel uke før utsalg på QR i forhold til CB. Så våger meg på en gratulasjon jeg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller ingen rolle om du bruker morgenurin eller urin fra et annet tidspunkt på dagen! Du er nok gravid!

 

Lykke til og velkokmmen i klubben:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du er gravid jeg.Clear blue har aldri slått ut positivt uten en er gravid.

Så jeg tør si Gratulerer så mye og lykke til videre:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QR testen trenger mye mer hcg enn CB testen!! så qr kan være - og cb +. og du er gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde også flere av quick respond, men den var negativ, så kjøpte jeg clear blue som jeg var vandt å bruke fra mine 2 andre svangerskap og da var jeg også gravid. men var det ikke en strek og et plusstegn det skulle komme?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akk samme erfaring vi også, testet positivt med cb først, men måtte liksom fortsette å teste litt... prøvde derfor en qr-test 5 dager etterpå, og fikk nesten panikk når det var kun med velvilje vi så en strek der.... Var imidlertid gravide vi... så cb'n ga utslag 5 døgn før og stemte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...