Gå til innhold

Jeg vil være gravid nå!!!!!!!!


Sgt sweetie prøver på en til..

Anbefalte innlegg

Jeg blir så deppa av alle som strutter med mage og snakker om uker rundt meg, nå er det 3 i min omgangskrets som venter barn til sommeren/høsten.

Merker at jeg ikke helt klarer å glede meg på deres vegne, selv om jeg gjerne vil. Er jo misunnelig på dem, kanskje jeg er slem som tenker sånn, men følelsene er vanskelig å styre unna!

Blir litt lei meg, men det kommer vel snart min tur også:-)

Måtte bare lette hjerte mitt litt.

 

ha en fin helg da jenter:-)

 

Kos kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest leelu22 *28.11.2006*

Sgt Sweetie jenta mi :)

 

Bare vent- så skal du se at det klaffer snart - helt sikker på det jeg!!!

vi har jo en avtale på det vi.. jeg forlater ikke 1 trimester før du har kommet deg dit!!

 

Hva skal du i helga da vennen?

Stor klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa:-)

 

Ja får virkelig håpe det:-) Det er liksom så tøft når venner og famile får det til, syntes liksom det er på tide at vår tur kommer nå.

Ja vi har en klar avtale på det vennen min:-)

 

Vi har barn i helgen så det blir ikke store sprellene, skal rydde litt søppel å gjøre ferdig hjemme. Kjempe spennende:-(

 

Du da?

Flytte vel?

 

kos kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også vil være gravid! Kansje jeg er det, hadde positiv el test i helga... men kansje ikke? Vil vite, nå!!! Hvorfor skal ting ta så lang tid? Har prøvd i over et år nå, så det burde snart være min tur, statistisk sett.... Finner der ikke et slags kølapp system? Kansje det er det, jeg glemte å trekke kølappen så mitt nummer kommer ikke opp.... må lete etter den kølapp tingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant. Da vil jeg stå først i køen:-) hehe

 

Uff over et år, ja da skal du få først i køen vennen:-)

 

Håper det klaffer for oss snart da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skriver under på denne en gang til, nå er jeg utålmodig altså!!!! GRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg signerer også! Men jeg lever med et ørlite håp om dagen..føler faktisk at noe godt skjer inni meg, jeg har endel symptomer og føler at noe skjer inni meg. vet ikke helt hva det er, men det føles virkelig som om det er noe på gang. Føler meg "klar" liksom.Noen som kjenner seg igjen? Men hvis det er negativt denne måneden så kommer jeg til å gå inn i depresjons dvale til over sommeren. det har jeg bestemt meg for:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle ønske jeg kunne ha vært gravid i går, for en mnd siden, for et år siden.. men nei, her sitter jeg. (og det blir det ikke baby av heller..)

 

Får gå å legge meg..

 

Jeg skal sende en stille bønn til Gud, Allah, Budda... Og håpe at noen vil høre meg og gi meg baby i magen min..

 

krysser fingre for alle sammen. Måtte vi ha en fruktbar til foran oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... gøril... måtte nesten le litt her;-)

 

godt det også...

 

hjelper vel lite å be til alle disse gudene... det eneste som hjelper når en legger seg er å ha sex.. hihihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...