Gå til innhold

Har fått en stor..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hemorroide... DET ER SÅ SINNSYKT VONDT... Begynner nesten å gråte... klarer ikke sitte ordentlig engang...Har smørt med sånn hemorroide krem siden i går... Håper den snart forsvinner.. Den er stor og ligner på en ballong.. Kanskje jeg burde ta hull på den??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler med deg, det er sinnsykt vondt!!!!! Trøst deg med at det stort sett bare blir bedre... Jeg hadde et par dager hvor jeg slet med å sitte, gå og alt mulig - men plutselig begynte den å blø litt av seg selv - og da ble alt mye bedre. Tror ikke du skal stikke hull på den...? kan kanskje gå verk i den da...?

 

Legen sa at så lenge jeg var på bedringes vei, skulle jeg bare la den være - og nå er det bare en hudflik igjen. Jeg har ikke fått flere heller, heldigvis. Hun anbefalte å spise masse fiber og drikke masse vann for å unngå flere. Dette for å holde mage og tarmer i gang - får lett hemorrider av hard mage når man presser mye på do.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor lang tid tok det før den ble borte ca? Har ikke mange dagene igjen til termin og har ikke så lyst til å føde med den:( Det må jo gjøre veldig vondt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJøp propolissalve. Spis linfrø oppbløtt i varmt vann og smør babyolje rund åpningen hvis du er hard. Vet desverre godt hvordan du har det. Slet spesielt etter fødsel. Sto og ammen og tårene trillet. Og gruet meg mer til dobesøk enn fødsel. Så prøv å få det i sjakk så fort så mulig. God bedring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok et par dager før den værste smerten var borte, og ytterligere noen dager før den var borte. Dvs at huden er der ennå... men det gjør jo ikke vondt.

 

Honning smurte jeg på, det lindrer også smerten. Drikk masse vann!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...